کد خبر: ۱۳۰۰۲۱۰
دستگاه هایفو hifu روشی نوین و غیر تهاجمی در جهت لیفت و جوان سازی پوست ، از بین بردن چین و چروک های پوستی ، رفع شلی و افتادگی پوست ، از بین بردن چین و چروک ای پوستی ، حذف لکه ها و رنگدانه های پوستی  ، فرم دهی صورت  بدن ، از بین بردن چربی های اضافه در ناحیه صورت و بدن و ... به صورت کاملا بی خطر با بهره گیری از امواج اولتراسونیک ، پوست صورت و بدن را  لیفت یا همان سفت می کند . هایفوتراپی با دستگاه هایفو روشی فوق العاده عالی و غیر تهاجمی از نظر پزشکان و متخصصین پوست به جای عمل های جراحی تهاجمی و پر خطر می باشد .
 
به طور کلی هایفو تراپی با دستگاه هایفو ، روشی امن جهت درمان افتادگی و شلی پوست بوده و موجب لیفت ابروها و گونه ها می گردد . در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما در خصوص عملکرد هایفوتراپی با دستگاه هایفو را پاسخ دهیم ، با ما همراه باشید .
 .
 
آیا دستگاه هایفو جایگزینی مناسب برای عمل های جراحی تهاجمی لیفت و جوانسازی پوست محسوب می شود ؟
 
با افزایش سن و کاهش تولید پروتئین کلاژن ، به مرور ما شاهد شل شدن و افتادگی پوست خود خواهیم بود ، به مرور زمان پس از 30 سالگی چین و چروک های روی سطح پوست کم کم خودشان را نشان می دهند . دستگاه هایفو برای افراد بالای 37 سال الی 60 سال مناسب است . در واقع دستگاه هایفو موجب سفت شدن بافت های پیوندی که شل شده اند شده و به طور کلی هایفوتراپی با دستگاه هایفو روشی فوق العاده عالی و از همه مهم تر غیر تهاجمی و مقرون به صرفه مناسب برای کسانی است که به هیچ عنوان نمیخواهند از عمل جراحی جهت لیفت و جوان سازی پوست خود استفاده نمایند .
 
هایفوتراپی با دستگاه هایفو چیست ؟
 
هایفوتراپی ، همان طور که در بالا اشاره کردیم انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) می باشد که به لایه های عمقی در زیر لایه چربی پوست نفوذ کرده و موجب رفع افتادگی و شلی پوست در بافت های پیوندی می گردد . امواج اولتراسونیک به صورت کاملا غیر تهاجمی ، موجب گرم شدن بافت های پیودی شده و همین حرارت موجب تحریک پوست برای تولید کلاژن و در آن ناحیه می شود . به طوری که لیفتینگ و کشیدگی پوست در اولین جلسه درمانی به وضوح قابل مشاهده خواهد بود . افزایش کلاژن سازی تدریجی در روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو پس از چند ماه عملکرد خود را به خوبی نشان می دهد  ، به گونه ای که چشم ها شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد ، چین و چروک های محو شده و خطوط سطحی کاملا از بین می رود و خطوط عمیق نیز کم رنگ تر می شود ، همچنین ابروها بالاتر رفته و با بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست ، پوست بیمار نرم و لطیف می شود .
 
هایفوتراپی با دستگاه هایفو hifu – مزایای دستگاه هایفو لاغری
 
عملکرد دستگاه مینی هایفو خانگی و سالنی روی سطح پوست :
 
دستگاه مینی هایفو خانگی ، با شماتیک ظاهری جمع و جور جهت حمل و جابجایی آسان ، دستگاهی فوق العاده عالی جهت از بین بردن چین و چروک های پوستی ، لیفت و جوان سازی پوست ، رفع سیاهی و گودی نواحی اطراف چشم ، از بین بردن لکه ها و رنگدانه های پوستی، تغذیه رسانی پوست  و ...  دستگاهی فوق العاده عالی مناسب برای کاربران خانگی و سالن های زیبایی می باشد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه مینی هایفو mini hifu  با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره تماس 02128426730 در ارتباط باشید .
 
هایفوتراپی با دستگاه هایفو hifu – مزایای دستگاه هایفو لاغری
 
عملکرد دستگاه هایفو لاغری برای نواحی صورت و بدن :
 
دستگاه هایفو لاغری ، معمولا دارای 5 کارتریج می باشد . دستگاه هایفو لاغری با بهره گیری از امواج اولتراسوند ، موجب از بین بردن سلولیت ها در نواحی ران ها ، باسن و شم شده و همچنین چربی های نواحی  شکم ، پهلوها ، بازوها ، ران ها و باسن را پس از چندین جلسه درمانی از بین می برد .
 
دستگاه هایفو لاغری به این صورت عمل می کند که امواج اولتراسونیک به صورت متمرکز با بهره گیری از انرژی مافوق صوت ، به لایه عمق (1/2 سانتیمتر) در لایه های زیرین جهت شکسن بافت چربی ها و از بین بردن آن ها می شود .
 
هایفو تراپی با بهره گیری از امواج مافوق صوت متمرکز با شدت بالا موجب کاهش چربی ها ، از بین بردن سلولیت ها ، فرم دهی نواحی ران ، باسن ، شکم ، پهلو و دست ها می شود . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو لاغری می توانید با همکاران ما در واحد فروش ، از طریق وب سایت ، واتس اپ و تماس تلفنی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید .
 
هایفوتراپی با دستگاه هایفو hifu – مزایای دستگاه هایفو لاغری
 
مزایای استفاده از دستگاه هایفو hifu :
 
·         بالا کشیدن ابروها
·         رفع افتادگی پلک
·         رفع چین و چروک اطراف چشم
·         درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
·         از بین بردن چربی اضافه پوست
·         فرم دهی صورت و بدن
·         لیفت گونه ها
·         لیفت چانه
·         رفع خط خنده
·         از بین بردن خط اخم
·         رفع غبغب
·         لیفت صورت
·         لیفت گردن
·         لیفت پیشانی
·         درمان منافذ باز پوست
·         زاویه دار کردن فک و مشخص شدن آن
·         لاغری
 
هایفوتراپی با دستگاه هایفو hifu – مزایای دستگاه هایفو لاغری
 
نواحی قابل درمان با دستگاه هایفو :
 
ابرو و پیشانی
چانه
گردن
گونه
بخش پایین صورت(فک)
خط فک و غبغب
 
استفاده از دستگاه هایفو برای چه کسانی مناسب می باشد  ؟
 
استفاده از دستگاه هایفو در دو مدل های دستگاه هایفو کلینیکی ، دستگاه هایفو سالنی ، دستگاه مینی هایفو خانگی و ... با قابلیت رفع افتادگی و شلی پوست برای کسانی مناسب است که به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی برای همه افراد اعم از خانم ها و آقایون بالای 35 سال الی 65 سال مناسب است .این روش درمانی از نظر پزشکان و متخصصین پوست ، روشی فوقالعاده عالی با عملکرد بسیار سریع جهت لیفتینگ و از بین بردن چین و چروک های پوستی و از بین بردن چربی اضافه پوس می باشد .
 
تعداد جلسات هایفوتراپی با دستگاه هایفو :
 
تعداد جلسات هایفو تراپی جهت لیفت و جوان سازی پوست ، از بین بردن چین و چروک ها ، لاغری موضعی و ... بر اساس تشخیص متخصص و پزشک ، نوع دستگاه و میزان مشکلات پوستی شما کاملا متفاوت است ، اما شایان ذکر است پس از چندین جلسه درمانی شما شاهد نتایج شگفت انگیز این دستگاه روی پوست صورت خود خواهید بود .
 
خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :
 
فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو Hifu  با مشاوران طب اسکین از طریق وب سایت ، واتس اپ و تماس تلفنی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها