استقلال ۲ - آلومینیوم اراک صفر.هواداران در ورزشگاه نبودند اما ته دلشان غنج می‌رفت برای این‌که این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۱۲۹۹۷۱۷

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: همین طور هم شد. همیشه و در طول تاریخ دیدارهای ماقبل دربی از حساسیت زیادی برخوردار بوده ؛چه از لحاظ این‌که بازیکنی کارت زرد یا قرمز بگیرد و اخراج شود،چه از لحاظ مصدومیت و چه از لحاظ روحی.به خصوص این‌که بازی رقیب یعنی پرسپولیس،بازی به مراتب سخت‌تری قبل از دربی است،یعنی نبرد با سپاهان. اما استقلال از این گردنه به سلامت عبور کرد. بدون مصدوم، بدون محروم، با کلین شیت، برد و تداوم صدرنشینی.

با شروع بازی شاگردان رسول خطیبی یکی دو حمله خوب انجام دادند،حتی زمانی که مهاجم‌شان در هجده قدم سرنگون شد انتظار داشتند داور نقطه پنالتی را نشان بدهد اما ادامه بازی تصمیم قاضی میدان بود.غیر از این هافبک‌های استقلال کمربند خط میانی را سفت کردند و رفته رفته سوار بر بازی شدند. رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم طوری ترکیب را چیده بود تا بازیکنانش به صورت شناور بازی کنند و اجازه ندهند شاگردان فکری زیاد خودنمایی کنند.حربه‌ای که باعث شد بازی آبی‌ها به هم بریزد و دو موقعیت خوب تک به تک را نصیب آلومینیومی‌ها کند.موقعیتی که اگر مهاجمان اراکی کمی هوشیارتر بودند می‌توانستند در نیمه نخست با پیروزی به رختکن بروند.البته نمی‌شود از تعداد زیاد حملات استقلالی‌ها به راحتی گذشت؛ حملاتی که سرانجام در دقیقه ۳۸ به بار نشست و گیتاریست آبی‌ها، ارسلان مطهری با یک ضربه محکم طاق دروازه آلومینیوم را لرزاند.
نیمه دوم، نیمه استقلال بود. شاگردان فکری اشتباهات نیمه اول را نداشتند و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که البته فقط شوت پای چپ مهدی قائدی در دقیقه ۷۳ به تور دروازه رسید. به این ترتیب استقلال با یک پیروزی نسبتا راحت به استقلال دربی پایتخت رفت. فکری در پایان این بازی از عملکرد تیمش راضی بود اما نه صددرصد: «موقعیت‌های خوبی را توانستیم در نیمه دوم ایجاد کنیم و اگر بچه‌ها دقت و گذشت بیشتری داشتند می‌توانستند یک برد پرگل را رقم بزنند. البته قبل از دربی گاها بازیکنان سعی می‌کنند ساق‌های‌شان را حفظ کنند اما خوشحالم استقلالی‌ها با تمام وجود بازی کردند.»
دیروز شهرخودرو یک بر صفر سایپا را برد، صنعت نفت با ۲ گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد و فولاد هم یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت. با این نتایج استقلال و صنعت نفت هر دو ۱۸ امتیازی شدند و در همان رده‌های اول و دوم باقی ماندند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها