«کریستیانو رونالدو» در آمار و ارقام جدید، مرزهای تازه‌ای از شهرت جهانی را جابجا کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۷۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، نفوذ «کریستیانو رونالدو» در جهان انکارناپذیر است و تنها یک واقعیت است که این موضوع را بهتر از حقیقت دیگری اثبات می‌کند. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا بدینجای کار، دوران فوتبالی مملو از افتخار و عنوان فردی و تیمی را کسب کرده و به یکی از مشهورترین چهره‌ها در لیگ‌های ورزشی بزرگ بدل شده است.

واقعیت: رونالدو در حال حاضر بیشتر از تمام باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

CR7 هم اکنون ۲۰۰ میلیون دنبال کننده دارد و این در حالی است که تمامی باشگاه‌های لیگ جزیره در مجموع ۱۳۱ میلیون دنبال کننده مجازی دارند.

هیچ شکی وجود ندارد که این مرد بسیار مهم و پرهواخواه است و جمله‌ای که در ادامه می‌خوانید بزرگ‌ترین و بهترین نمونه برای اثبات این ادعا است؛ باشگاه منچستریونایتد که خانه سال‌های دور مرد پرتغالی محسوب می‌شود، با ۳۳.۷ میلیون دنبال کننده، بیشترین فالور را دارد و لیورپول و چلسی به ترتیب با ۲۳.۵ و ۲۰.۵ میلیون دنبال کننده در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

برای توضیح موضوع، براساس پلتفرم آنالیز حامیان مالی ورزشی موسوم به هوکیت، رونالدو در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر بیشتر از تمامی ورزشکاران دنبال کننده داشته و در جریان ۶ ماه نخست سال ۲۰۱۹ باعث ایجاد ۸۸۷.۲ میلیون پیوند و تعامل مجازی شده است.

در اینستاگرام او نه تنها مشهورترین ورزشکار است بلکه معروف‌ترین شخص روی کره زمین نیز محسوب می‌شود و از سایر ستارگان بزرگ هالیوود و دنیای موسیقی نیز سبقت گرفته است.

چه او را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، نمی‌توانید کتمان کنید که این مرد یک ماشین بازاریابی است و می‌داند چطور انسان‌ها را جذب کند؛ حتی اعداد و ارقام مربوط به بانوی پیر نیز پس از کوچ وی از سانتیاگو برنابئو به تورین در سال ۲۰۱۸ با جهش چشمگیری مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها