دهمین کنفرانس ملی رضایتمندی مشتری در تاریخ ۲۶ آذر با حضور برجسته‌ترین مدیران برخی از سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی با رویکرد مشتری مداری برگزار شد. در این همایش ضمن اشاره به اهمیت جلب رضایت مشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اقدام به انتقال تجربه مدیران برای افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتریان پرداختند.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۴۵

شرکت آروا تولید کننده ابزارآلات با کیفیت ایرانی،همواره در جهت رضایتمندی مشتری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان  از سال ۹۳ در حال فعالیت است.

درست از زمانی که ایران تحت تنش‌های تحریم‌های اقتصادی قرار گرفت، اقتصاد داخلی کشور با مشکلات بسیاری رو به رو شد. چرا که اکثر مردم اعتمادی به تولیدکنندگان ایرانی نداشتند.

به همین دلیل دستورالعمل جدید مبنی بر افزایش کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتری قرار گرفت.

مسئولین این حوزه به منظور ایجاد فضای رقابتی بین هر کسب و کار سالانه همایش رضایتمندی مشتری برگزار می‌شود.

دهمین سال همایش نیز در تاریخ ۲۶ آذر ۹۹ برگزاری شد. در این همایش شرکت ابزار آلات آروا تندیس طلایی رضایتمندی مشتری را دریافت کرد و لوح تقدیر را به جناب آقای محمد امین مصلایی پور یزدی مدیرعامل شرکت تقدیم کردند.

دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، از جمله بزرگان و اندیشمندان اقتصادی بودند که در این همایش حضور داشتند و در ادامه مراسم به بررسی عملکردها و دیدگاه‌های خود در رابطه با رضایتمندی مشتری پرداختند.

جناب آقای حمید مصلایی پور یزدی در ادامه افزود: شرکت آروا تنها شرکت در حوزه ابزار آلات ایران است که امسال توانسته تندیس رضایتمندی مشتری را کسب کند. شرکت آروا از روزهای ابتدایی شروع فعالیت خود، کیفیت و مشتری مداری را هدف اصلی تولید محصولات و خدمات خود قرار داد. تمامی این امتیازات و افتخارات با مدیریت و تحت نظارت جناب آقای امین مصلایی پور یزدی به دست آمده است. اصلی‌ترین تفاوت شرکت آروا در تولید محصولات و خدمات را مدیون کیفیت بالایی است که نسبت به سایر رقبای خود دارد.

آروا، دریافت کننده  تندیس طلایی رضایتمندی مشتری شد

تندیس رضایتمندی مشتری

شرکت آروا با توجه به رضایتمندی مشتری در طی این سال‌ها انتخاب اول بسیاری از مصرف‌کنندگان در حوزه محصولات جوش و برش ایرانی بوده است.

این شرکت برای تولید تمامی محصولات با کیفیت خود به سرمایه هدفمند، دانش روز متخصصان، تجهیزات مدرن و … نیاز دارد. این اتفاق تنها زمانی برای یک کسب و کار می‌افتد که بتوانند با داشتن برنامه‌ریزی دقیق بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

اهداف برگزاری همایش رضایتمندی مشتری شامل تقویت استراتژی سازمان‌ها در جهت برطرف کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و بعد از آن، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان،مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار، اشاعه ی فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت می‌شود.

کسب و کارهایی که در این همایش ملی شرکت می‌کنند باید از ۱۷ فاکتور مختلف برای رسیدن به تندیس رضایتمندی مشتری عبور کنند. از دیگر دستاوردهای این مراسم می‌توان به قدردانی از تلاش‌های مدیران برای تکریم جایگاه مشتری اشاره کرد.

جناب آقای سید مهدی خاتمی معاون فروش و بازاریابی آروا در رابطه با تعامل با مشتریان تصریح کردند: مشتریان همیشه به دنبال یک کالا یا محصول با قیمت مناسب اما با کیفیت عالی هستند و این همان وظیفه‌ای است که شرکت آروا در این سال‌ها انجام داده است.

مشتریان آروا کافی است به یکی از نزدیک‌ترین نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند تا با کمک آرشیو کامل محصولات بتوانند با هر بودجه مالی نیاز خود را تامین کنند.

اولویت اصلی گروه آروا استفاده از بهترین و با کیفیت ‌ترین تجهیزات برای تکریم جایگاه مشتری است و مهم‌ترین دلیل که باعث شده این شرکت در این جایگاه قرار داشته باشد، حمایت مشتریان بوده است.

آروا، دریافت کننده  تندیس طلایی رضایتمندی مشتری شد

همایش رضایتمندی مشتری

شرکت توزیع ابزار آلات آروا نیز به منظور قدردانی از این حمایت همیشه پیشنهادات ویژه‌ای برای مشتریان خود داشته است، چرا که آن‌ها لایق بهترین خدمات و محصولات هستند.

گروه ابزار آلات آروا با کمک کردن از متخصصان ایرانی، تنوع چشمگیر محصولات و خدمات، تجهیزات مدرن توانسته در چند سال اخیر پاسخگوی نیاز بازار باشد. تولید محصولات با کیفیت شعار اصلی آروا است چرا که اعتقاد دارد مصرف‌کنندگان لایق و شایسته بهترین‌ها هستند.

سال‌ها است که گروه اروا در تلاش است ثروت ارزشمند خود که همان اعتماد مشتریان است را جذب و حفظ کند، به همین منظور با راه‌اندازی سامانه 61672 یک پل ارتباطی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات محصولات و خدمات ایجاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها