کد خبر: ۱۲۹۹۰۳۳
سلام بر آن یار سفر‌ كرده، فرمانده عزیزم ـ حاج‌قاسم سلیمانی
فرمانده‌ام، مقتدایت مولای‌مان علی(ع) بود و مكتبی كه در آن درس خواندی، مكتب عاشورای حسینی كه اگر جز این بود، نصرت و شهادت به دست تو رقم نمی‌خورد.
در دامن علی و حسین زمان پرورش یافتی و خوب به خاطر دارم كه مدرسه‌ات زمین خونین كربلا بود و هر بار خسته از نبرد با دشمن داخلی و خارجی بودی یا به حرم حسین بن علی علیه‌السلام بر می‌گشتی یا سر به خرابه‌های شام می‌گذاشتی و به یاد خرمشهر و مجنون و یاران سفر كرده كه همانا ‌فرزندان بوتراب بودند، دل سبك می‌كردی.
و تو درسی كه به ما، سربازانت آموختی، آزادگی بود و بندگی پروردگارت. آموختی «كونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا» باشیم و ما یك سال است كه هر جای این كره خاكی صدای مظلومی را می‌شنویم، هرجا ناله زنجیری در گوش‌مان زنگ می‌زند، دنبال چشم‌های تو می‌گردیم.
آن شب، آن شب خونبار كه ‌روح ملكوتی‌ات، از كالبد خاكی پرواز كرد و پیكر پاره‌ پاره‌ات كه به خاك افتاد، ارواح طیبه عزیزان ابوتراب كه شهد شهادت را زودتر از تو نوشیده بودند، در آغوشت گرفتند و با قهقهه مستانه‌شان، شادی وصولت را عند ربهم و عند ربكم خبر دادند. طوبی بحالكم.
تاریخ، بعدها روایت خواهد كرد كه حیاتت آنچه بود، بركت بود ولاغیر كه افتخارت سربازی بود و خدمت به خلق خدا كه از شاگرد بزرگ مكتب سیدالشهدا(ع) چیزی جز این انتظار نمی‌رود.
ای منتظر در خون خفته، ای عارف من‌الخلق الی‌الحق، ای سرباز ولایت، بدان و آگاه باش كه خون پاك تو چون حیاتت پربركت است و مثل چشمه‌ای خشك‌نشدنی، نهال مقاومت را تا تبدیل شدن به درختی تنومند، آبیاری می‌كند كه حتی دشمنانی كه دست‌شان به خون تو آلوده است، بر بزرگی و قداست تو اعتراف دارند.
خون تو، به‌حق عامل روشنگری شد و خط دروغین و نفاق‌آلود جبهه استكباری را بر همگان برملا ساخت كه این وعده پروردگار است كه خون بر شمشیر پیروز است.
پیكر پاك قطعه‌قطعه‌ شده‌ات، عامل انسجام، وحدت و همبستگی ملت و امت اسلامی و برّنده‌تر شدن خشم جبهه مقاومت شد و یقین بدار كه دشمن، حتی یك لحظه از جوشش خون تو در امان نخواهد بود.
خون تو حبل‌ا... است و خوبان همه با خون تو بیعت می‌كنند و به این ریسمان الهی چنگ می‌زنند تا به خونخواهی تو كه در ادامه خونخواهی تمام پاكان عالم است، قصاص عادلانه كنند. زوال رژیم اشغالگر قدس و پیچیده‌ شدن طومار آمریكای جنایتكار در بلاد اسلامی، حداقل بهای این خون است.
حالا از ورای یك سال سخت بی‌تو می‌گویم، یك سالی كه پرورش‌یافتگان مكتبت با همان صلابت راه را ادامه و عرصه را در این یك سال بر دشمنان تنگ كرده‌اند. ای كسی كه به‌وضوح مصداق من‌المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا ا... علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا هستی، صدق‌ا... كه روحت شاد است و در نزد خداوند روزی می‌برد. امید كه یادت گرامی و راهت پر رهرو باد.

حسن کاظمی قمی سفیر پیشین ایران در عراق / روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها