حوادث خراسان رضوی؛ سوانح رانندگی

واژگونی خودرو در محور فیروزه -نیشابور با یک کشته

حوادث همدان؛ سوانح رانندگی

مرگ ۳ آتش‌نشان همدانی در حادثه رانندگی

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از فوت سه آتش‌نشان همدانی خبر داد و گفت: این افراد با خوروی شخصی و خارج از شیفت عملیاتی و اداری در سانحه‌ رانندگی فوت کردند.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۳۲
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایسنا، محمدامین عقیلی  اظهار کرد: محمد جمشیدنیا، فرمانده عملیات ایستگاه مرکزی، محمدعلی احمدی‌کهیاد و حسین پاشائی‌پناه، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲ بودند که شامگاه پنج‌شنبه ۱۱دی‌ماه، در محور کبودراهنگ به بیجار تصادف کردند.
 
مرگ ۳ آتش‌نشان همدانی در حادثه رانندگی
وی با بیان اینکه در این سانحه که با خودروی شخصی و خارج از شیفت عملیاتی و اداری بود، هر سه نفر فوت شدند، خاطرنشان کرد: به یاد این عزیزان دو حجله در ایستگاه مرکزی و ایستگاه بلوار ارم آتش‌نشانی قرار دادیم و تصمیم داریم یک حجله نیز در ایستگاه شماره ۱۲ برقرار کنیم.
عقیلی در پایان تأکید کرد: مراسم یادبود این عزیزان را حتماً برگزار خواهیم کرد اما الان به جهت شیوع کروناویروس و محدودیت‌هایی که وجود دارد فعلاً تصمیمی در رابطه با نحوه برگزاری آن نداریم البته مدیریت و کارکنان آتش‌نشانی همدان برای عرض تسلیت در زمان مناسب و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دیدار خانواده این عزیزان خواهند رفت.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها