کاشت گونه در آرایشگاه دختر جوان را با عوارض پوستی رو‌به‌رو کرد

دردسر شبیه‌شدن به خواننده ترکیه‌ای

کارول از زمان شیوع کرونا تا کنون از خانه بیرون نرفته بود. در طول دیدار که ۴۰ دقیقه طول کشیده بود ماسک زده و از بغل کردن یکدیگر نیز اجتناب کرده بودند.
کارول از زمان شیوع کرونا تا کنون از خانه بیرون نرفته بود. در طول دیدار که ۴۰ دقیقه طول کشیده بود ماسک زده و از بغل کردن یکدیگر نیز اجتناب کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۹۸۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین مایک و کارول برونو هر کاری برای جلوگیری از ابتلا به کرونا لازم بود را انجام داده بودند. آنها حتی از برگزاری مهمانی خانوادگی قدیمی خود با حضور فرزندان و نوه‌ها نیز خودداری کرده بودند و فقط با تلفن و تماس تصویری با آنها صحبت می‌کردند.

اما یک رفت ‌و آمد ساده به آرایشگاه قیمت سنگینی برای جان آنها داشت.

مایک و کارول ۶ دهه پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند اما یک خطای کوچک آنها نشان داد که چگونه می‌توان به راحتی گرفتار بیماری کرونا شد.

اواخر نوامبر کارول برای پیرایش موهای خود به خانه دخترش رفت. پیش از این دیدار دختر کارول تست کرونا داده بود و نتیجه آن نیز منفی شده بود. او همچنین ۳ تا ۴ روز خود را قرنطینه کرده بود تا مطمئن شوند که مبتلا به ویروس کرونا نیست.

نکته چالب توجه این است که کارول از زمان شیوع کرونا تا کنون از خانه بیرون نرفته بود. در طول دیدار که ۴۰ دقیقه طول کشیده بود ماسک زده و از بغل کردن یکدیگر نیز اجتناب کرده بودند. همچنین کارول جلوی پنجره نشسته بود تا با تهویه هوا از ابتلای احتمالی جلوگیری کنند.

اما تنها چند روز پس از این دیدار حال خواهر خانواده بد شد و پسر و مادر خانواده نیز بدحال شدند.

مادر خانواده چند روز بعد از بیمارستان مرخص می‌شود اما دوباره حال او بد شده و با بازگشت به بیمارستان تحت درمان با ونتیلاتور قرار می‌گیرد و شوهر او نیز با وجود این که به خانه دخترش نرفته بود بیمار می‌شود و سرانجام هر دو آنها فوت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها