علی کریمی بازیکن ایرانی القطر، در بازی با السد مرتکب خطای پنالتی شد.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۴۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، دیدارهای پایانی هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر، با برگزاری 2 دیدار در حال برگزاری است. در یکی از این بازیها، تیم های القطر و السد در استادیوم سحیم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم رفته اند.

 

تساوی الوکره مقابل السد/ علی کریمی پنالتی داد

 

در این دیدار، القطر که علی کریمی را در ترکیب اصلی خود داشت، در دقیقه 31 توسط آنتونی اوکپوتو و روی اشتباه عجیب و غریب خط دفاعی السد به گل رسید. اما در دقیقه 40 شاگردان ژاوی درون محوطه جریمه حریف صاحب یک فرصت ایده آل شدند.

 

در این لحظه، علی کریمی بازیکن ایرانی القطر در تلاش برای تصاحب توپ بود که زانوی او به بدن بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد برخورد کرد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

در این لحظه، عبد الرحیم الجاسم کمک داور اول ویدیویی این بازی از سلمان فلاحی داور مسابقه درخواست کرد به کنار زمین آمده و این صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. داور دیدار نیز با کمک VAR خطای علی کریمی بر روی بونجاح را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی به سود السد اعلام کرد.

 

سانتی کازورلا هافبک کهنه کار و با تجربه السد پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را به وسط دروازه زد که این توپ به گل تساوی شاگردان ژاوی تبدیل شد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی یک – یک به پایان برسد.

 

به هر حال ظاهرا VAR در قطر به کابوسی برای ایرانیان تبدیل شده است. پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان که با 2 ضربه پنالتی که توسط کمک داور ویدیویی بدست آمد، حالا علی کریمی جدیدترین قربانی VAR لقب می گیرد.

 

القطر که در 5 بازی ابتدایی خود در لیگ ستارگان قطر تنها یک تساوی کسب کرد و در 4 دیدار متوالی شکست خورد و در قعر جدول دوازده تیمی این کشور قرار داشت، پس از جذب علی کریمی در 5 دیدار بعدی خود به پیروزی رسید و با جهشی باورنکردنی، به رده چهارم جدول رسید.

 

آنها در هفته گذشته در حالی در زمین الاهلی با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند که حریفشان در آن هفته، در رده سوم لیگ قطر قرار داشت. حالا القطر پس از جذب علی کریمی، به تیم مدعی تبدیل شده است و در نیمه نخست مقابل السد صدرنشین عملکرد بسیار خوبی داشت.

 

این بازی در نیمه دوم گلی نداشت و در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید و القطر توانست روند رو به رشد السدی ها را قطع کند. السد پس از 5 پیروزی متوالی در برابر یاران علی کریمی متوقف شد ولی همچنان با 29 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. القطر نیز 19 امتیازی شد و در رده چهارم جای گرفت.

 

این روند خوب القطر پس از جذب کریمی جالب توجه است و قطعا هواداران استقلال بابت از دست دادن این ستاره ارزشمند حسرت زیادی خواهند خورد. بخصوص اینکه غیبت کریمی در دیدارهای این فصل استقلال به خوبی به چشم می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها