رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی از دستگیری سه آدم ربا که برای تسویه حساب مالی ۶۰ میلیاردی، شریکشان را ربوده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۳۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سرهنگ " علی شاملو" بیان داشت: پرونده ای با موضوع آدم ربائی و خفت گیری، در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.
 
آدم ربایی به خاطر اختلاف حساب ۶۰ میلیاردی
وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، نیمه های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در منزلم در محدوده ونک  در حال استراحت بودیم که ناگهان  متوجه شدیم  ۳ نفر  که صورت خود را پوشانده بودند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن  چشمان من و دوستم  به زور ما را سوار بر خودروشان کردند.  پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی،  من را مجبور کردند برگه ای را امضاء کنم  و با گرفتن گوشی هایمان در خیابانی  ما را از خودرو به بیرون پرتاب  و از محل گریختند. 
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو تن از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و  با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.
این مقام انتظامی عنوان کرد:  با شناسایی هویت  ۲ تن از متهمان، مخفیگاه  آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی های قضائی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده  در دو عملیات هماهنگ  و مستقل دستگیر شدند.
سرهنگ شاملو اضافه کرد: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب مالی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.
وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفیدامضاء شاکی، کشف شد، گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها