قاتل خوش قیافه ای که از تصاویرش برای به دام انداختن دختران جوان استفاده می کرد روز گذشته به جرم قتل عمد به حبس ابد محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۳۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، متهم " جس شان کمپتون" ۲۸ ساله پس از ملاقات با آخرین قربانی اش - دختر توریست انگلیسی - او را دریک هتل به قتل رسانده و جسدش را درون یک چمدان از هتل خارج کرده بود.

قاتل خوش قیافه جسد قربانی اش را درون چمدان از هتل خارج کرد
بنا بر اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد متهم اعتراف کرد که برای حمل جسد قربانی در سال ۲۰۱۸ میلادی از وسیله حمل چمدان مسافران هتل استفاده کرده و توانسته با جسد درون چمدان از هتلی در نیوزلند خارج شود بدون آنکه ردی ازجنایت خود باقی بگذارد.
در طول دادرسی پرونده جنایت این جوان، روز گذشته فیلم لحظه خروج قاتل به همراه جسد درون چمدان  منتشر شد و تمامی شواهد علیه وی تکمیل گردید. قاضی پرونده متهم را با توجه به شواهد و مدارک موجود به حبس ابد محکوم کرد.
اطلاعات پلیس نشان می دهد که او چندین بار در گذشته به جرم تجاوز به چند دختر جوان و ضرب و شتم همسر سابقش و تهدید  وی به مرگ  دستگیر شده بود اما بار دیگر پس از آزادی دست به سوء استفاده جنسی از دختر جوان دیگری زده و پس از اجرایی کردن نیت شوم خود او را به قتل رسانده است.
این در حالی است که یک بازرس پلیس بر این باور است که احتمال دارد قربانیان دیگری نیز از سوی متهم مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشند و اما از ترس تاکنون سخنی نگفته اند به همین دلیل  پلیس همچنان در حال انجام تحقیقات بیشتر در این ارتباط است. شگرد متهم استفاده از عکس هایش در فیس بوک برای دوست یابی بوده تا بتواند از طعمه های خود سوء استفاده جنسی کند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها