عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

اگر رئیس جمهور بر کشور نظارت دارد چرا وضعیت اینگونه است؟!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:حالا که رئیس جمهور معتقدند نظارت بر کار وزراء بر عهده ایشان است انتظار می رود در چند ماه باقی مانده از عمر دولت حد نظارت خود رابه گونه ای ارتقاء بخشند که مردم احساس کنند رئیس جمهور بر امور کشور نظارت دارد.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۲۸

عباس مقتدایی  نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین افزود:آقای رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی اختیاراتی دارد، اما سوال این است که آیا ایشان در حد مورد نیاز از اختیارات خود استفاده کرده است ! و اگرنظارت برکار وزراء بر عهده آقای رئیس جمهور است آیا واقعا نظارت کاملی صورت گرفته است؟
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نظارتی بوده پس چرا وضعیت به گونه ای است که مردم دچار مشکل شده اند و آیا بی نظارتی سبب شده تا شرایط معیشتی آسایشی و اقتصادی  جامعه به این گونه باشد.
 
وی در خصوص واکنش مجلس به سخنان رئیس جمهور گفت:توافق نا نوشته ای بین نمایندگان صورت گرفته که در راستای حفظ همدلی و همراهی میان قوای کشور پاسخ بیانات رئیس جمهور داده نشود.
 
مقتدایی تاکید کرد: البته اگر از نظر فنی بخواهیم نگاه کنیم قطعا مطالبی که رئیس جمهور اعلام می کنند از  نظر علمی قابل نقد است ولی بنای مجلس بر آن است که با توجه به موانع و مشکلاتی که دولت دارد  وباید به مباحث اصلی بپردازد از انواع و اقسام حاشیه سازی ها، جلوگیری شود.
 
نماینده اصفهان گفت:‌مجلس یازدهم بنا دارد تا مسایلی را که گره گشای زندگی مردم و نیاز اصلی جامعه ،مثل معیشت و اقتصاد است را پیگیری کند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها