رئیس پلیس فتای قم در خصوص سایت‌هایی که با وعده واهی پرداخت سود‌های نجومی در حال جذب سرمایه کاربران هستند، هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۱۳
به گزارش جام جم آنلاین گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتای استان قم گفت: کلاهبرداران با راه اندازی سایت‌هایی اقدام به جذب سرمایه شهروندان با ادعای داشتن ربات‌هایی که دارای الگوریتم پیچیده و خاصی هستند و می‌توانند از طریق این ربات‌ها ارز‌های دیجیتال موجود در بازار‌های مالی را تحلیل و از آن طریق سود‌های قابل توجهی به کاربران خود ارائه دهند در حال فعالیت و جذب کاربر هستند.
موالی افزود: این سایت‌ها بدون ارائه مجوز و حتی شفافیت در رابطه با مکان ثبت و فعالیت خود اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌نمایند.
او ادامه داد: هرگونه فعالیت در این سایت‌ها به جهت کسب سود‌های واهی، جزء سرمایه گذاری‌های پر ریسک به حساب می‌آید و به غیر از دست دادن سرمایه برای شهروندان هیچ عایدی نخواهد داشت.
سرهنگ موالی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: شهروندان باید هوشیار باشند و برای این که در دام کلاهبرداری این گونه افراد گرفتار نشوند، پیش از سرمایه گذاری در هرگونه طرح پیشنهادی از اصالت آن از طریق مراجع مربوطه اطمینان حاصل کنند.
رئیس پلیس فتای استان قم در پایان گفت: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها