بابانوئل هدایای امسال را با این ماشین تحویل می دهد!

معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8 (+عکس)

خودروی جدید بنتلی قرار است بر پایه معماری پروژه آرتمیس گروه فولکس‌واگن که با هدایت آئودی توسعه می‌یابد شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۲۹۶۴۱۰

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال جزئیات زیادی از خودروی الکتریکی بنتلی در دست نیست اما آدریان هالمارک مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه اخیر با اتوکار گفته که بریتانیایی‌ها به دنبال داشتن خط تولید و مونتاژ خودروهای الکتریکی در این کشور هستند.

برنامه بنتلی برای تولید سدان الکتریکی بر پایه محصولات آئودی

او گفته است:

ما بخشی از گروه فولکس‌واگن هستیم بنابراین باید ثابت کنیم که بهترین گزینه هستیم اما از نظر برند این مأموریت ماست که مطمئن شویم همه‌چیز می‌تواند در بریتانیا ساخته شود. بله شاید ما بخشی از قطعات همچون بدنه‌های رنگ نشده را وارد کرده و سپس کابین و تریم های سفارشی را روی آن سوار کنیم اما قطعاً می‌توانیم ارزش فوق‌العاده‌ای را به این سایت تولیدی ببخشیم. امروز می‌توانم بگویم که مأموریت این خودرو بودن در بریتانیاست.

برنامه بنتلی برای تولید سدان الکتریکی بر پایه محصولات آئودی

هالمارک با صحبت درباره پروژه آرتمیس گفته که این خودروساز از همان روز اول در روند توسعه این معماری حضور داشته و به پیشرفت آن کمک خواهد کرد.

هالمارک افزوده است:

آرتمیس بخشی از معماری الکتریکی جدید است. این پروژه اساس چندین محصول در کلاس‌های مختلف خواهد بود. با وجود محصولات کنونی ما باید مهندسی بهتری را انجام دهیم. ما باید قطعات و مهندسی متفاوتی را برای محصول بنتلی در نظر بگیریم. با پروژه جدید آرتمیس ما درست در آغاز رسیدن به اهداف خود خواهیم بود. ما در این پروژه دخیل هستیم و بنابراین می‌توانیم نیازهای مهندسی لازم را از همان روز اول در نظر بگیریم و صنعتی سازی را بسیار راحت‌تر کنیم.

برنامه بنتلی برای تولید سدان الکتریکی بر پایه محصولات آئودی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها