سامانه پدافندی ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن امروز دوشنبه یک پهپاد وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را بر فراز مأرب ساقط کرد.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سامانه پدافندی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه یک پهپاد وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را بر فراز مأرب ساقط کرد.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن پهپاد از نوع سی اچ۴ با یک موشک مناسب که نام آنرا فاش نکرد هنگام اقدام تجاوزکارانه در فراز شهر مدغل در استان مأرب خبر داد و اعلام کرد: پدافند هوایی یمن ظهر امروز (به وقت محلی یک پهپاد ساخت چین از نوع سی اچ۴ وابسته به نیروی هوایی سعودی را سرنگون کرد. هدف قرار گرفتن آن با یک موشک مناسب که رونمایی نشده است، هنگام حمله در مدغل در استان مأرب ساقط شد.

طول بال های این پهپاد ۱۸ متر است و می تواند که در ارتفاع ۵ هزار تا ۷ هزار متر پرواز کند. این پهپاد ماموریت شناسایی و انجام عملیات جنگی در حریم هوایی دشمن را دارد و می تواند که ضربات دقیقی به اهداف ثابت یا متحرک انجام دهد. این پهپاد توان حملات به اهداف زمینی با به کارگیری موشک از ارتفاع بالاتر از ۵ هزار کیلومتر را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها