پس از انتشار Battlefield 1 و بازگشت به دوران جنگ جهانی اول، شاهد افول شدید این سری بودیم. Battlefield V نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند و از نظر بسیاری از کاربران همان Battlefield 1 بود تنها با روایتی متفاوت. اما به نظر می‌رسد Dice‌ نمی‌خواهد فرنچایز مشهورش به این روند ادامه دهد. احتمالا در تعطیلات سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار اولین اطلاعات از بتلفیلد بعدی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ویجیاتو، هنوز نام مشخصی برای بتلفیلد بعدی انتخاب نشده و به همین خاطر بیشتر منابع از آن تحت عنوان بتلفیلد ۶ یاد می‌کنند. اخیرا شایعه‌ای در اینترنت منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است بازی روایت‌گر جنگ جهانی سوم باشد. این شایعه توسط یکی از کاربران وبسایت ردیت با یوزرنیم William_Fichtner مطرح شده. این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر بازگشت بتلفیلد به زمان حاضر در سطح اینترنت پخش می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد قرار است بتلفیلد ۶ تصویرگر جنگی میان نیروهای NATO و ارتش روسیه باشد. همینطور قرار است باز هم به جای بخش تک نفره سایر بازی‌های مشابه شاهد استفاده از بخش War Stories باشیم. قرار است یکی از این داستان‌ها درخصوص نیروهای آمریکایی باشد که تلاش می‌کنند نیروهای روسیه را از مرزهای آمریکا دور کنند. یکی دیگر از این داستان‌ها درمورد یک مامور MI6 خواهد بود که به مناطق شرقی اروپا نفوذ می‌کند.

طبق اطلاعات بیشتری که توسط این کاربر در ردیت منتشر شده بتلفیلد ۶ میزبان حالت‌های بازی محبوبی مانند Breakthrough ،Conquest ،Domination و البته Team Deathmatch در بخش مولتی‌پلیر خواهد بود. همچنین قرار است باز هم شاهد نبرد ۱۲۸ نفری معروف این سری در بتلفیلد ۶ باشیم. حتی برخی اطلاعات دیگر درمورد نقشه‌های بتلفیلد ۶ نیز منتشر شده که نشان می‌دهد بازی قرار است در سه منطقه مختلف جریان داشته باشد.

صحت تمام این اطلاعات مشخص نیست. همچنین تاریخ دقیقی برای معرفی بتلفیلد ۶ اعلام نشده. مراسم EA Play 2021 پتانسیل این را دارد تا شاهد معرفی جدیدترین نسخه از این سری بازی‌های معروف باشیم. اما تا آن زمان می‌بایست صبر کنیم و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها