انتشار تصاویر یک خانه متروکه بر فراز جزیره‌ای مرموز و دور افتاده با گمانه زنی‌ها و شایعات عجیب در فضای مجازی همراه بوده است. تصاویر منتشر شده یک خانه متروکه کوچک را در جزیره «ایلیئو آی» واقع در جنوب ایسلند نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۶۴

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران‏، این خانه که تنها خانه در این جزیره دور افتاده است حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق یک شایعه خانه مذکور توسط یک فرد میلیاردر ساخته شده است که قصد داشت در آخرالزمان فورا به اینجا منتقل شود. افراد دیگر اظهار داشتند که این خانه متعلق به یک زاهد مذهبی بوده که در آن زندگی می‌کرده است.

اما نظریه دیگر حاکی از آن بود که این خانه توسط دولت ایسلند ساخته شده و به خواننده بجورک هدیه شده بود. این در حالی است که حتی برخی مدعی شدند چنین خانه‌ای در این جزیره وجود ندارد و تصاویر منتشره را فوتوشاپ دانستند.

 

جزیره «ایلیئو آی» بخشی از مجمع الجزایر Vestmannaeyjar است که اکنون خالی از سکنه بوده، اما حدود ۳۰۰ سال پیش دارای سکنه بوده است. پنج خانواده در آن زمان در آن زندگی می‌کردند که به ماهیگیری، شکار پنگوئن و پرورش دام مشغول بودند. اما در دهه ۱۹۳۰ آخرین سکنه نیز این جزیره را ترک کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها