عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

گرانی ها یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور آنرا گردن وزیر می اندازد

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: گرانی ها در کشور یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور بخواهد آنرا به گردن عدم حضور یک وزیر برای حمایت از مصرف کننده بیاندازد.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۴۵

لطف‌اله سیاهکلی نماینده قزوین، در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه اعضای کابینه و وزراء از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی می شوند تا مجلس به آنان رای اعتماد بدهد افزود: رئیس جمهور و تیم کابینه ایشان یا نمی توانند یا عزمی ندارند که گرانی ها و تورم را حل کنند بنابراین برای توجیه اقداماتشان با الفاظ فرار به جلو می کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:آقای روحانی نزدیک به 8 سال است که سکان قوه مجریه را در دست دارد لذا نمی تواند گرانی ها را به گردن یک فرد و یا تحریم های خارجی  بگذارد و رفع مسئولیت کند.
 
وی با بیان اینکه تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت دلیلی برای توجیه گرانی در داخل کشور نیست تاکید کرد:یقینا با جدا سازی یا ادغام وزارتخانه ها مشکلات کشور حل و فصل نمی شود و تنها راه حل مشکلات تدبیر،برنامه ریزی ، واقع بینی و با بکارگیری نظرات متخصصان است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد نقش تحریم ها درگرانی های کشور گفت:همه
متخصصان تاثیرتحریم ها را 20 تا 25 در صد در اقتصاد ایران ارزیابی می کنند بنابراین نقش اقدامات متخاصمانه دشمنان تا حدی نیست که شرایط کشور را به چنین وضعیتی برساند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها