سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک تبلت تاشو با دو مکانیزم تاشونده رونمایی خواهد کرد. سازنده کره‌ای همچنین می‌خواهد یک موبایل شفاف را نیز سال آینده میلادی به سبد محصولاتش اضافه کند.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیجیاتو، تبلت مورد بحث دارای سه نمایشگر و دو لولا خواهد بود که از این لحاظ آن را تا حدودی شبیه موبایل‌های مفهومی شیائومی و TCL می‌کند. البته مکانیزم تا شدن این دو گوشی با همدیگر فرق می‌کند و باید دید سازنده کره‌ای از مکانیزم‌های مشابه استفاده کرده و یا مکانیزم نوآورانه و متفاوتی را معرفی می‌کند.

سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک موبایل شفاف نیز رونمایی خواهد کرد. سخت افزار این موبایل به جای قرار گیری در پشت نمایشگر در قسمت پایین قرار گرفته و محتواها مثل پروژکتور روی نمایشگر نمایش داده می‌شوند. این محصول تا حدودی شبیه تلویزیون Mi TV LUX OLED شیائومی خواهد بود.

سامسونگ سال ۲۰۲۲ از اولین موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. بر اساس برخی گزارش‌ها ال‌جی در نیمه اول ۲۰۲۱ از موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. سامسونگ قصد رقابت با رقیب کره‌ای خود را ندارد و رونمایی از اولین گوشی رول شونده خود را به سال ۲۰۲۲ موکول کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها