کد خبر: ۱۲۹۵۷۸۵
کسب و کارهای بسیاری در زمینه های مختلف در حال توسعه هستند، اما رقابت اصلی دردنیای وب برقرار است. در دنیای دیجیتال هر کسب و کاری سعی دارد، محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی نماید و استفاده از طراحی سایت مناسب، یکی از این فاکتورها است. اینکه بتوانید کسب و کارتان را به بهترین نحو معرفی و تبلیغ نمایید، یکی از عوامل بقای شما خواهد بود. کسب و کارهایی که در دنیای آنلاین جایگاهی برای خود ندارند محکوم به فنا هستند و تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می دهند. صاحبان مشاغل بسیاری عقیده دارند که حفظ روش سنتی تجارت به اندازه کافی خوب است، نیازی به نوآوری نیست و اصلا چرا باید برای طراحی سایت هزینه نمایند؟ پاسخ کوتاه این است که تحقیقات مشتریان عمدتا در اینترنت آغاز می شود و صاحبان مشاغل باید خود را در این فضا معرفی نمایند.
 
چرا به طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کارتان نیاز دارید؟
 
سایت شما به کدام نیاز پاسخ می دهد؟
 
برای پاسخ به این سوال ابتدا کافیست که مخاطبین خود را دارای ادراک بالا در نظر بگیرید، مخاطبین شما به عنوان انسان دارای نیاز های اساسی مختلفی مانند خوراک، پوشاک و مسکن هستند. زمانی که اقدام به طراحی سایت و معرفی کسب و کارتان در این فضا دارید، نیز باید به این سوال پاسخ دهید. هر اندازه که پاسخ بهتری به این سوال دهید، در نیاز سنجی مشتریان خود موفق تر هستید. طراحی سایت موفق تری خواهید داشت و دیگر لازم نیست نگران گم شدن وب سایتتان در دنیای اینترنت باشید. به طور مثال اگر قصد دارید وب
سایتی برای یک شرکت باربری طراحی نمایید، باید به سوالاتی از قبیل موارد زیر پاسخی روشن دهید.
 
• تک نیک های بسته بندی  بهینه وسایل
• مزایای استفاده از باربری زمینی
• باید ها و نباید های اسبابکشی
• شرکت شما چه خدمات ویژه ای ارائه می دهید؟
 
چرا به طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کارتان نیاز دارید؟
 
انواع سایت
 
سایت ها بسته به محتوایی که خواهند داشت در دو طبقه بندی کلی، جای می‌گیرند.
• وب سایت استاتیک
• وب سایت داینامیک
 
سایت استاتیک
 
وب سایت های استاتیک عموما برای معرفی اجمالی خدمت ، برند و یا محصول به کار می روند و داده های سایت به صورت مداوم تغییر نمی کنند و به روز رسانی در بازه هایی طولانی انجام می شود. این روش طراحی سایت بسیار قدیمی و از مد افتاده محسوب می شود زیرا تمام کسب و کارها باید خدمات و محصولات خود را در رقابتی مستمر، بهبود ببخشند و نمی توانند برای مدتی طولانی فقط به معرفی اکتفا کنند.
 
سایت داینامیک
 
در این نوع از سایت با دسترسی به پنل مدیریتی قادر خواهید بود، سایت را به روز رسانی نمایید و به اضافه کردن مستمر داده های متنوع در صفحات وب بپردازید و تعداد صفحات وب را کاهش یا افزایش دهید.
 
چرا باید طراحی سایت بهینه باشد؟
 
بهینه سازی طراحی سایت یک موضوع کلیدی و نسبتا جدید است که توجه برنامه نویسان را جلب کرده است. بهینه سازی وب سایت باعث افزایش سرعت و کارایی می گردد و مخاطبین یا مشتریان شما، نیاز نخواهند داشت زمان زیادی را برای دریافت اطلاعات لازم از محصولات صرف نمایند. با در نظر گرفتن تاریخچه طراحی سایت، متوجه می شویم که برنامه نویسان در ابتدا علاقه ای به طراحی سایت با روش بهینه نداشتند و آنچه که برایش اهمیت قائل بودند متدهای کد نویسی بودند. اما آنچه نیاز به طراحی سایت بهینه رابیش از قبل به رخ می کشد، افزایش داده هایی است که باید پردازش شوند. در این حالت هر چقدر هم سیستم های پردازش گر سایت شما قوی باشد، باز هم لود شدن سایت تحت تاثیر انبوهی از داده ها قرار خواهد گرفت و سایت شما کند می گردد.
 
مزایای طراحی سایت بهینه چیست؟
 
شاید مهمترین مزایای طراحی سایت بهینه، بهبود رتبه در موتورهای جستجو باشد. گوگل طبق الگوریتم های
برگزیده اش اقدام به انتخاب سایتی می‌نماید که به صورت مرتب کد نویسی شده است و حجم مناسبی دارد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد ، رتبه گوگل تنها به تولید محتوا، کیفیت و تعداد مطالب نوشته شده بستگی ندارد. کاربران امروزی سخت گیر از گذشته تا لود شدن یکی سایت به صورت کامل ، زمان زیادی را صرف نمی کنند، بدیهی است اگر می خواهید مخاطبین خود را  افزایش دهید ، باید یک سایت سریع برای کسب و کارتان دست و پا کنید. امروزه جامعه کاربرانی که از دستگاه هایی مانند موبایل و تبلت وارد اینترنت میشوند رو به افزایش است و این آمار حدود 70 درصد کاربران اینترنتی را تشکیل می دهد ؛ یک سایت بهینه این مزیت را دارد که به خوبی در دستگاه های مختلف نمایش داده شود.
 
چرا به طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کارتان نیاز دارید؟
 
جمع بندی
 
برای رقابت با همتایان تجاری نیاز به برند سازی و ورود به دنیای وسیع اینترنت دارید، مهمترین راه ورود به جنگل وب استفاده از سایتی بهینه است که طراحی مناسبی داشته باشد و به آسانی لود شود و زمان زیادی صرف پردازش داده ها نکند. این ویژگی ها تنها از طریق طراحی سایت به صورت بهینه میسر می گردد. بنابراین شما هم برای توسعه کسب و کارتان نیاز به همکاری با شرکت طراحی سایت کاردانی دارید. شرکت سی ام اس ایران نامی موفق با تجربه ای درخشان، در زمینه طراحی سایت است و همکاری با این مجموعه تضمینی خواهد بود که کسب و کارتان در فضای مجازی به خوبی مطرح گردد. تجربه بالای این شرکت و رضایت تمام مشتریان قبلی، آرامش یک همکاری حرفه ای را به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت cms-iran.com مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها