دروازه بان تراکتور راهی بیمارستان شد

مصدومیت شدید اخباری (+تصاویر)

هفته هفتم در حالی به پایان رسید که بازی پرسپولیس - سپاهان به تعویق افتاد و این هفته هم مثل هفته ششم 7 بازی از 8 بازی هفته برگزار شد و یک بازی عقب افتاد.
کد خبر: ۱۲۹۵۶۸۲

طرفداری، با شروع لیگ بیستم و داغ شدن تنور مسابقات باشگاهی در فوتبال ایران، توجه به اعداد و ارقام می تواند قضیه جذابی برای هر هوادار فوتبال به حساب بیاید. جدول آقای گل یا جدول برترین پاس گل دهندگان اصطلاحا خیلی توی چشم هستند و توجه زیادی به آن ها می شود. دروازه بان ها در این قضیه هم مثل خیلی چیز های دیگر در فوتبال، مظلوم واقع شده اند.

 

  بررسی عملکرد دروازه‌بان های لیگ برتر فوتبال تا هفته هفتم

 

سعی داریم هر هفته عملکرد دروازه بان های لیگ برتر را در قالب یک جدول طراحی کنیم و به آن ها رتبه بدهیم و لیگی به نام لیگ دروازه بان ها را طراحی کنیم. قوانین این لیگ به شرح زیر است:

 

روند امتیاز دهی به این گونه است که هر دروازه بان به ازای هر کلین شیت، 1 امتیاز دریافت می کند.

 

در صورت برابری امتیازات دو دروازه بان، دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی شده باشد، بالاتر قرار می گیرد.

 

معیارهای بعدی برای رتبه بندی به ترتیب؛ تعداد سیو به ازای هر گل خورده (درصد مهارتوپ)، تعداد گل های خورده کمتر و دقایق بازی کمتر (درصد کلین شیت) است اگر تمام این معیارها هم برابر بود که البته به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد، دروازه بانی که از روی نقطه پنالتی گل خورده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت.

 

با نتایجی که در هفته هفتم رقم خورد، حامد لک در حالی که دو بازی تیمش برگزار نشده، هنوز در صدر جدول است.

 

      بررسی عملکرد دروازه‌بان های لیگ برتر فوتبال تا هفته هفتم

 

* تعداد پنالتی های زده شده به سمت دروازه

محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی و میلاد فراهانی یک پنالتی مهار کرده اند و بقیه دروازه بان ها از روی نقطه پنالتی گل خورده و یا پنالتی به تیرک خورد است و یا به اوت زده شده است.

 

محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی یک پنالتی را مهار کرده اند اما چون حامد لک هنوز گلی را دربافت نکرده است، بالاتر از دروازه بانانی که 4 کلین شیت دارند قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها