حوادث فارس؛ سوانح رانندگی

یک کشته و شش مصدوم در تصادف جاده‌ای

برخورد شدید خودرو سواری با نیوجرسی در جاده ورامین، منجر به مرگ راننده ۲۲ ساله شد.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۱۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس از شهرری، فرهاد مویدی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه جاده ورامین اظهار کرد: شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در مسیر جاده ورامین کمربندی دوم به سمت کهریزک روی پل راه آهن خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به سوی محل حادثه رهسپار کرد.
 
مرگ جوان ۲۲ ساله در حادثه رانندگی جاده ورامین
وی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به علت نامعلومی در حین حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرده بود که در پی این حادثه خودروی سواری واژگون شده و بنا بر اظهارات شاهدان حاضر در محل حادثه راننده خودرو که آقای ۲۲ ساله بود از خودرو به بیرون پرتاب شده است.
فرمانده این عملیات آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق خودرو برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی کرده و به بررسی وضعیت شخص مصدوم و جست‌وجوی اطراف محل حادثه برای یافتن مصدومان احتمالی پرداختند.

مویدی تصریح کرد: بلافاصله پس از حضور تیم پزشکی اورژانس در محل حادثه، شخص مصدوم مورد معاینات اولیه قرار گرفت که متأسفانه مشخص شد فرد مورد نظر در این حادثه جان خود را از دست داده است.
وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی نیز در ادامه روند عملیات خود خودرو را به حاشیه امن جاده منتقل کرده و پس از پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این حادثه، خودرو را برای بررسی کارشناسی و انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها