دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان که عصر امروز پنجشنبه در قائمشهر برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۹۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، بازی ۲ تیم در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد و در ۹۰ دقیقه وقت قانونی این تیم مس رفسنجان بود که توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

  باخت خانگی نساجی مقابل مس رفسنجان


تک گل این دیدار در دقیقه ۴۴  با ضربه سر محمد قاضی ، بازیکن اسبق تیم نساجی به ثمر رسید تا تیم میزبان به دومین شکست پیاپی متوالی خود برسد.


مس رفسنجان با این پیروزی با ارزش و کسب سه امتیاز توانست به ۲ پیروزی متوالی دست یابد و با کسب ۸ امتیاز از ۷ بازی از رده ۱۴ جدول رقابت ها به رده نهم و بالاتر از تیم نساجی مازندران صعود کند. نساجی  نیز با این باخت با همان ۷ امتیاز از ۶ بازی به طور موقت در رده دهم باقی ماند. 


 قضاوت این بازی بر عهده  سعید رحیمی بود و یعقوب رحیمی ،مرتضی یوسف شهریاری و رضا قاسمی هم در قضاوت او را یاری کردند. محسن ترکی داور بازنشسته و با سابقه ایران نیز ناظر فدراسیون در این بازی بود.

 

ترکیب تیم ها : 
نساجی مازندران در این دیدار با ترکیب نیما میرزازاد ، حامد شیری ، مجتبی بیزن، سعید بیگی، حسن نجفی ، ایوب کلانتری، محمود قائد رحیمی، میلاد کمندانی( روزبه شاه علیدوستی) ، فرزاد زامهران( شاهین مجیدی) ، کریم اسلامی- مهرداد بایرامی( مصطفی نوروزی )  و سرمربیگری وحید فاضلی به میدان رفت.

 

برای تیم میزبان که سرمربیگری آن را محمد ربیعی بر عهده دارد ،ناصر سالاری ، عقیل کعبی ، حامد نور محمدی ، محسن طرحانی ، مسیح زاهدی ، میثم نقی زاده (  قائم اسلامی خواه ) ، سجاد آشوری ،  مهرداد رضایی، فراز امامعلی و محمد قاضی( مهرداد آوخت ) به میدان رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها