کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به ایران؛ 28 آذر

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر سامانه بارشی که شب گذشته از غرب وارد ایران شده، سامانه بارشی جدیدی روز جمعه (28 آذر ماه) وارد کشور می‌شود که بارندگی در نیمه غربی را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، فریبا گودرزی  امروز (سه‌ شنبه) در گفتگو با ایرنا درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور افزود: امروز در استان‌ های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، اردبیل، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

وی افزود: بارش‌ها به‌تدریج از عصر امروز به استان‌های قم، البرز، تهران و قزوین کشیده می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه و استان مرکزی، اختلال در تردد جاده‌ای، جاری شدن روان‌آب و تاخیر و لغو پروازها پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، ثبات شرایط جوی در کلانشهرها که موجب افزایش آلودگی هوا شده امروز هم ادامه می‌یابد، اما هوای تهران از عصر امروز بارانی می‌شود.

گودرزی بیان‌ داشت: از اوایل روز جمعه (28 آذر ماه) نیز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و شمال به کشور، بارش‌ها این مناطق را فرا می‌گیرد و غرب ایران مجدد بارانی می‌شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز ابری و بعدازظهر همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود و بارندگی در پایتخت تا فردا ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها