گزارش نیویورکر از بدترین روزهای کرونایی درآمریکا؛

بیمارستان‌ها با کمبود پرستار و پزشک دست به گریبانند

نشریه نیویورکر با اشاره به بدترین روزهای کرونایی و بستری شدن صدها هزار آمریکایی مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها، گزارشی تحت عنوان
نشریه نیویورکر با اشاره به بدترین روزهای کرونایی و بستری شدن صدها هزار آمریکایی مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها، گزارشی تحت عنوان "تعداد پرستاران آمریکا رو به اتمام است" منتشر و به شرایط نامساعد بیمارستان های این کشور و کمبود کادر درمان در آنها پرداخت.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۳۰

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از العالم، نشریه آمریکایی نیویورکر در تازه ترین شمارگان خود با انتشار گزارشی نوشت: اکنون صدها هزار آمریکایی مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان هستند که این تعداد می تواند در بزرگترین استادیوم ها جا بگیرند و تقریبا دو برابر تعدادی است که در بدترین روزهای همه گیری کرونا در آوریل و ژوئیه بستری شده بودند.

در سراسر آمریکا بیمارستان ها دچار کمبود پرستار و پزشک هستند. دست کم نیمی از ایالت ها با کمبود نیرو مواجه هستند و بیش از یک سوم بیمارستان ها در ایالت هایی مانند آرکانزاس، میسوری، نیو مکزیکو و ویسکانسین دچار کمبود کادر درمان هستند.

در گزارش نیویورکر آمده است: به طور معمول یک پرستار در بخش مراقبت های ویژه شاید از دو بیمار وخیم در یک زمان مراقبت کند و اکنون برخی از آنها از ۸ بیمار به طور همزمان مراقبت می کنند. از ابتدای همه گیری کرونا، بیمارستان های آمریکا شیوه نامه هایی را ابلاغ و دستگاه های تنفس مصنوعی خریداری کردند و میزان مرگ و میر کاهش یافته است. اما اکنون شیوع ویروس به حدی شدید است که کمبود پزشکان به مانعی فائق نیامدنی در مبارزه با کووید-۱۹ تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا، اواخر آبان ماه گزارش هایی در مورد اعتصاب پرستاران در برخی از نقاط آمریکا منتشر شد. یکی از پرستاران معترض گفته بود: کمبود کادر درمان و کارکنان بیمارستان در حالی احساس می شود که مراجعه بیماران حاد کرونایی بیشتر و وضعیت آنان در بیمارستان ها بدتر می شود.

شرکت زنجیره ای ترینتی که مالک ۹۳ بیمارستان در ۲۲ ایالت آمریکا است، اعلام کرده بود در حالی که روند شیوع ویروس کرونا افزایش یافته اعضای جامعه نگران استعفای پرستاران از ادامه کار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها