مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود مشکل دید افقی در فرودگاه ارومیه گفت: در حال حاضر دید افقی در باند فرود به ۱۰۰ متر کاهش یافته که موجب لغو پرواز تهران - ارومیه شده است.
کد خبر: ۱۲۹۴۱۳۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، محمدعلی نائل قراملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این اتفاق غیرمترقبه، پروازهای خروجی از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران نیز با تاخیر همراه است.
 
کاهش دید افقی در فرودگاه ارومیه موجب لغو پرواز تهران شد
وی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و آغاز فصل سرما، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند، بیان کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنها می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه و یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امروز در مجموع چهار پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه ارومیه وجود دارد و پروازها بعد از عادی شدن شرایط در ساعات روز انجام می‌شود.
 آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.
روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها