اوله گونار سولشر باور دارد که بهترین حرکت برای منچستریونایتد فروش پل پوگبا و جانشین کردن او با بازیکنی است که دوست دارد در اولدترافورد باشد.
کد خبر: ۱۲۹۳۰۴۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، آینده پوگبا در منچستریونایتد پس از اظهارات شب گذشته مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن، بار دیگر در معرض خطر گرفته است. رایولا مدعی شده که این هافبک فرانسوی در اولدترافورد خوشحال نیست و داستان او با این تیم به پایان رسیده است. او همچنین در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپرت اظهار داشته که احتمال زیادی وجود دارد که پوگبا بار دیگر به یوونتوس برگردد و برای قهرمان سری آ به میدان برود. رئال مادرید نیز یکی دیگر از گزینه‌های محتمل است و این بازیکن نیز تمایل زیادی به کار با زین الدین زیدان دارد.

 

    چراغ سبز سولشر به تصمیم منچستریونایتد مبنی بر فروش پوگبا

 

اما اتلتیک خبر داده که سولشر باور دارد که یونایتد باید قراردادی را برای فروش پوگبا تهیه کند چرا که او خواهان حضور بازیکنانی در تیمش است که به باشگاه تعهد دارند. در این خبر همچنان آمده که ناراحتی عمیق به همراه عصبانیت در بین افراد حاضر در باشگاه یونایتد به دلیل زمان اعلام اظهارات رایولا وجود دارد که در شب دیدار حساس یونایتد با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها