حوادث کرمان؛ سرقت مسلحانه

بازداشت دو سارق مسلح در بافت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زن و مردی که در قالب مسافر خودروی دوو یک شهروند سیرجانی را سرقت کرده بودند کمتر از۲ ساعت در محدوده شهرستان"بافت" شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۹۳۰۲۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح  این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی دوو در یکی از جاده های سیرجان، بلافاصله از سوی مرکز ۱۱۰ استان، اجرای طرح مهار به پلیس این شهرستان و دیگر نقاط همجوار ابلاغ شد.
 
دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت
وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان "بافت" به سبب همجواری با این شهر بلافاصله پس از دریافت پیام به صورت نامحسوس در یک نقطه از محور "رابر-بافت"مستقر و موفق شدند کمتر از ۲ ساعت، خودروی سرقتی را متوقف و راننده و سرنشین آن را که یک خانم بود، دستگیر کنند.
 
دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ از متهمان بیان داشت: این ۲ نفر که در بررسی های بعدی مشخص شد سوابق متعددی از سرقت در شهرهای کرمان، زاهدان و جیرفت نیز دارند در قالب مسافر از شهر کرمان سوار یک دستگاه خودروی دوو شده و در مسیر شهرستان سیرجان با تهدید راننده اقدام به سرقت خودروی او می کنند که خوشبختانه با سرعت عمل پلیس قبل از خارج شدن از محدوده این شهرستان دستگیر شدند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها