جومونگ یکی از شائولین کارهای معروف در کشور بود

جومونگ آبادانی پس از ۱۹ بار آزادی از زندان در دام پلیس افتاد

جومونگ در آبادان پس از ۱۹ بار آزادی از زندان باز هم دست به سرقت می‌زد و به دام افتاد.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۴۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از  ایران آنلاین، در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان آبادان در هفته های گذشته شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفته بود که در این راستا مأموران پلیس آگاهای آبادان با کارهای اطلاعاتی توانستند سارق سابقه داری که معروف به جومونگ هست را شناسایی کنند.

جومونگ آبادانی پس از ۱۹ بار آزادی از زندان در دام پلیس افتاد

صبح امروز مأمورین پلیس آگاهی پس ازهماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در حالی که در حال مصرف مواد مخدر هروئین بود دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی و به بزه خود مبنی بر سرقت های داخل خودرو اعتراف کرد جومونگ علت لقبش را درگیری با اراذل و اوباش و زخمی کردن آنها با شمشیر و قمه عنوان کرد.

جومونگ که یکی از شائولین کارهای معروف در کشور بود گفت زمانیکه هنوز هروئین مصرف نمی‌کردم و ورزش می‌کردم برای روکم کنی با اراذل و اوباش شهر به سراغ آنها می‌رفتم و با اراذل درگیر می‌شدم و پس از زخمی کردن آنها با شمشیر اسمم را روی زبان‌ها انداخته بودم.
جومونگ  گفت بارها به دلیل درگیرهای بسیار خشن روانه زندان شدم ودر زندان به سرقت و مصرف مواد مخدر هروئین روی آوردم و  از سال ۷۵تاکنون ۱۹بار به دلیل سرقت و درگیری روانه زندان شدم.
جومونگ گفت در۲۴ سال اخیر بصورت مدوام تقریباً همیشه درزندان بودم و دیگر به این شرایط عادت کرده‌ام.

گفتنی است خانواده متهم از افرادی شناخته شده در سطح شهرستان آبادان هستند.

متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها