اداره اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق خبر داد؛

دستگیری شماری از سرکرده های داعش و یک عامل جنایت اسپایکر

فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری گروهی از عناصر تروریستی داعش از جمله «معاون والی عراق» و دو نفر از عاملان «کشتار اسپایکر» خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۵۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، «یحیی رسول» سخنگوی دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم دو نفر از عناصر تروریستی که در جنایت اسپایکر دست داشتند، در استان صلاح الدین (شمال عراق) بازداشت کردند.
یحیی رسول افزود: نیروهای دستگاه ضد تروریسم عراق همچنین با انجام عملیاتی منحصر به فرد در استان الانبار (غرب عراق)، یکی از سرکردگان خطرناک داعش که سمت «معاون والی عراق» را در تشکیلات این گروه تروریستی بر عهده داشت، بازداشت کردند.
دستگیری معاون «والی داعش در عراق» و دو عامل «کشتار اسپایکر»+عکس
سخنگوی دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه گفت که نیروهای ضد تروریسم سه نفر از عناصر تروریستی داعش را در شهرستان فلوجه دستگیر کردند.
 
دستگیری معاون «والی داعش در عراق» و دو عامل «کشتار اسپایکر»+عکس
در یازدهم و دوازدهم ژوئن 2014 میلادی (21 و 22 خرداد 92) هنگامی که تروریست‌های داعشی بر مناطق وسیعی از شمال و مرکز عراق از جمله پایگاه اسپایکر در نزدیکی تکریت در استان صلاح‌الدین مسلط شدند، دست به کشتار گسترده‌ای زدند و 1700 نظامی عراقی را در پایگاه اسپایکر به قتل رساندند.
 
دستگیری معاون «والی داعش در عراق» و دو عامل «کشتار اسپایکر»+عکس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها