رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه گسترده تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۳۵
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، هادی هاشمیان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادشهر اعضای شبکه گسترده تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
 
انهدام باند پولشویی و تهیه و توزیع مواد مخدر در آزادشهر
وی ادامه داد: اعضای این باند از استان‌های شرقی و جنوبی کشور موادمخدر را وارد استان و توزیع می‌کردند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.
هاشمیان ادامه داد: در حال حاضر دو عضو این شبکه که یکی از آنها سرشبکه این باند است دستگیر شده‌اند و بقیه اعضا هم تحت تعقیب هستند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان پولشویی را مهمترین اتهام اعضای این شبکه عنوان کرد و گفت: تحقیقات گسترده در این باره در حال انجام است و تاکنون دست کم 100 حساب بانکی متعلق به اعضای این شبکه که بیشترشان مربوط به سرشبکه این باند است شناسایی و مسدود شده است.
هاشمیان با اشاره به اینکه پرونده در آزادشهر در حال پیگیری است، گفت: این باند در سطح کشور مشغول پولشویی بودند و به همین علت تمرکز تیم تحقیقاتی بر شناسایی سریع اموال و دارایی‌های این شبکه است.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی انتظامی و قضایی و سپاه پاسداران شبانه‌روزی مشغول هستند تا استان را کاملا از وجود مجرمان و قاچاقچیان پاک کنند.
هاشمیان اضافه کرد: این‌ پرونده در حال رسیدگی است و انشاءالله خبرهای خوبی به اطلاع مردم گلستان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها