دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: درخواست نامگذاری روز سهامدار باید از طریق سازمان بورس صورت گیرد تا در صورت نامگذاری، دستگاه درخواست دهنده متولی برگزاری مراسم و بزرگداشت آن روز نیز باشد.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۰۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بورس نیوز ، سید محمدرضا موالی زاده در گفت‌وگویی درباره درخواست برای نامگذاری روزی در تقویم به نام "سهامدار" اظهار کرد: در واقع چند مرحله برای بررسی پیشنهادات ثبت و نامگذاری ایام در تقویم وجود دارد که باید پشت سر گذاشته شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: در ابتدا پیشنهادات باید در کارگروه دبیرخانه فرهنگی شورا بررسی شود و پس از آن به صحن شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال و برخی از این پیشنهادات پس از بررسی های مختلف تصویب و برخی دیگر رد می‌شود و سپس برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرستاده خواهد شد و این مراحلی است که برای نامگذاری در تقویم باید سپری شود.

احتمال اضافه شدن روز سهامدار به تقویم

 

وی گفت: در حال حاضر تعداد پیشنهاد‌های واصله زیاد است و حجم تقویم محدود، بسیاری از روز‌ها نامگذاری شده اند و در برخی از روز‌ها نیز چندین عنوان در آن وجود دارد.

موالی زاده بیان کرد: برای درج روز "سهامدار" در ابتدا باید درخواست آن ارسال شود تا در کارگروه و شورا مطرح و نظرات در این باره بررسی شود، البته اینکه این موضوع به نتیجه برسد یا خیر قابل پیش بینی نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور درباره نحوه درخواست نامگذاری از این شورا تصریح کرد: این درخواست باید از طریق سازمان بورس صورت گیرد تا در صورت نامگذاری، دستگاه درخواست دهنده متولی برگزاری مراسم و بزرگداشت آن روز نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیازی به راه اندازی کمپین و یا امضای طومار برای این موضوع نیست و ارائه درخواست از طرف سازمان بورس کفایت خواهد کرد.

موالی زاده تاکید کرد: تقویم سال ۱۴۰۰ بسته شده و در حال حاضر پیشنهاد‌هایی هم که ارسال می‌شود برای بررسی و درج در تقویم ۱۴۰۱ خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: در صورت تایید نامگذاری روز " سهامدار" درج این نامگذاری در تقویم ۱۴۰۱ میسر خواهد بود.

وی گفت: البته از هم اکنون نمی‌توان برای تصویب این نامگذاری اطمینان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها