شرکت استون مارتین قصد دارد تولید اتومبیل‌هایی  را که از موتورهایی با سوخت داخلی پشتیبانی می‌کنند ادامه دهد و با وجود اهداف این شرکت برای حمایت از انرژی پایدار، این خودروها حتی پس از سال ۲۰۳۰ نیز تولید خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لاورنس استرول، مدیرعامل شرکت استون مارتین طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که آن‌ها همیشه به استفاده از موتورهای آی سی ای در اتومبیل‌های خود علاقه داشته‌اند. وی در صحبت‌های خود گفت: "تا سال ۲۰۳۰ همچنان ۵ درصد از تولیدات کل شرکت به خودروهای ICE اختصاص داده‌ خواهد شد. من فکر نمی‌کنم این نوع خودروها به جایی برسند که دیگر توسط ما تولید نشوند".

وی باور دارد این اتومبیل‌ها حتی تا سال‌های ۲۰۵۰ الی ۲۰۶۰ نیز تولید خواهند شد و همیشه افرادی وجود دارند که تمایل به خرید آن‌ها را داشته باشند. شرکت استون مارتین در حالی تمایل دارد اتومبیل‌های خود با موتور ICE را تولید کند که دولت انگلیس اعلام کرده پس از سال ۲۰۳۰ فروش خودروها با موتور سوخت داخلی ممنوع می‌شود. این یعنی اگر استون مارتین به تولید اتومبیل‌ها با موتور ICE ادامه دهد قادر نخواهد بود که آن‌ها را در انگلیس و بازار خانگی خود به فروش برساند.

این مجموعه در نظر دارد برای بازار آینده خود از موتورهای AMG مرسدس بنز استفاده کند. به نظر می‌آید که استون مارتین موتورهای ۴.۰ لیتری هشت سیلندر را برای خودروهای خود مناسب می‌داند. این مجموعه در حال حاضر از موتورهای ۱۲ سیلندر و یا نمونه‌های ۶ سیلندر توربوشارژ ۳.۰ لیتری استفاده می‌کند اما قرار شده تا مدل‌های تولید شده توسط شرکت مرسدس بنز جای این موتورها را پر کنند. گفتنی است؛ سیستم الکتریکی شرکت استون مارتین نیز توسط شرکت مرسدس بنز تامین خواهد شد که تا سال ۲۰۲۶ به بازار جهانی عرضه می‌شوند. این مجموعه قصد دارد برای اتومبیل‌های الکتریکی خود برندی جدید ثبت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها