به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال: هاولز گفته است: سبد محصولات ما ترکیبی از خودروهای تمام الکتریکی و هیبریدی خواهد بود. واضح است که اگر قوانین تا سال ۲۰۳۵ عوض شوند یا دوران گذار از خودروهای هیبریدی رخ دهد تکنولوژی ما نیز ارتقا خواهد یافت.
او همچنین معتقد است هنوز هم نقش زیادی برای دیگر تکنولوژیها وجود دارد. مدیر هوندا گفته است:
هنوز هم فضا برای سوختهای دیگر همچون هیدروژن، زیستتوده و همچنین سوختهای مرسوم و باتریها وجود دارد.
در حال حاضر اگرچه هوندا از الکتریکی سازی صنعت خودرو حمایت کرده اما هزینههای خودروهای الکتریکی یکی از دلایلی است که باعث میشود هاولز معتقد باشد این خودروها راهحلی فوری برای کاهش آلایندگی کربنی نیستند. او میگوید:
خودروهای الکتریکی تا ۵۰ درصد گرانتر از نمونههای سنتی یا هیبریدی هستند.
به همین خاطر هوندا معتقد است تکنولوژی هیبریدی روشی مؤثر برای عبور از پیشرانههای درونسوز به نمونههای تمام الکتریکی است
مدیر هوندا درعینحال از محدودیتهای خودروهای هیبریدی آگاه است:
این خودروها مسیری کامل بهسوی آینده تمام الکتریکی نبوده و به همین خاطر است که آنها را به عنوان پلی به سمت تکنولوژی میدانیم و با استفاده از آنها میتوانیم به باتریها دست یابیم. در این حالت است که خودروهای الکتریکی و زیرساختهای آن پیشرفت کرده و حملونقل الکتریکی برای عموم مردن در دسترس خواهد بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: