دیدار تماشایی خانگی بایرن مونیخ برابر لایپزیش در هفته دهم بوندس لیگا با تساوی 3-3 خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۲۹۲۳۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، بایرن مونیخ در شبی که دو بار عقب افتادگی خود از لایپزیش را جبران کرده و البته یک بار نیز برتری خود را از دست داد، در نهایت در جدالی جذاب و تماشایی به تساوی 3-3 برابر لایپزیش رده دومی رضایت داد.

 

  توقف بایرن مونیخ در دیداری پرگل مقابل لایپزیش

 

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم سابیتزر از پشت محوطه بایرن مونیخ به دیرک دروازه مانوئل نویر برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 18 لایپزیش به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی امیل فورسبرگ، کریستوفر انکونکو در موقعیتی تک به تک مانوئل نویر را دریبل کرده و به راحتی دروازه بایرن را باز کرد.

 

دقایقی بعد بنجامین پاوارد با ضربه ای از راه دور فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت، اما گولاسچی با عکس العملی تماشایی دروازه لایپزیش را نجات داد.

 

اما در دقیقه 30 بایرن مونیخ به گل تساوی دست یافت. جمال موسیالا بعد از یک و دو با کینگزلی کومان صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق دروازه لایپزیش را باز کرد.

 

بایرن مونیخ خیلی زود و در دقیقه 34 به گل دوم هم دست یافت. این بار روی پاس عمقی کومان بود که توماس مولر در موقعیتی تک به تک توانست از درون محوطه گل دوم را به ثمر برساند.

 

اما لایپزیش در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد به گل تساوی دست یافت. روی پاس عمقی هایدارا، جاستین کلایورت در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای محکم دروازه نویر را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی 2-2 بین دو تیم به اتمام برسد.

 

اما لایپزیش نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل سوم دست یافت. روی ارسال دقیق آنجلینو از سمت چپ بود که امیل فورسبرگ بدون مدافع یارگیر و به راحتی با ضربه سر دروزه بایرن را باز کرد.

 

در ادامه اگرچه بایرن مونیخ به گل تساوی نیاز داشت، اما جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر نبودند.

 

اما در دقیقه 75 بایرن به گل تساوی دست یافت. ارسال کومان از سمت راست با ضربه سر دقیق توماس مولر در شلوغی محوطه همراه شد و بازی به تساوی رسید.

 

در دقیقه 87 ریچاردز درون محوطه لایپزیش و در سمت راست می توانست گل برتری را نیز به ثمر برساند، اما توپ روی پای او جفت و جور نشد تا در نهایت این دیدار با تساوی 3-3 به اتمام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها