جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۵۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تجارت نیوز ، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و با اشاره به اینکه سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند، گفت: قیمت‌گذاری بوعلی انجام شده و در بورس پذیرش و نماد آن درج شده و اکنون منتظر عرضه از سوی بورس هستیم که به‌ زودی تا دو هفته آینده این عرضه صورت می‌گیرد.

سه عرضه اولیه هلدینگ خلیج فارس در راه است

جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۲ درصد از سهام بوعلی برای عموم عرضه می‌شود و ۳ درصد از این سهام هم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعلق می‌گیرد، افزود: در نظر داریم در صورت شرایط مناسب بازار ۳ درصد دیگر را هم ظرف دو ماه بعد از عرضه اولیه عرضه کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه اروند نیز پذیرش شده و به احتمال زیاد طی همین هفته قیمت عرضه آن در هلدینگ تصویب می‌شود، ادامه داد: به‌فاصله دو تا سه‌ هفته بعد از بوعلی ۱۲ درصد از سهام اروند نیز عرضه خواهد شد. به گفته وی، پتروشیمی اروند غول پی‌وی‌سی کشور و منطقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها