سفیر کشورمان در بغداد با اشاره به اینکه ایران با تمام احزاب سیاسی عراق، روابط خوبی دارد تاکید کرد که سردار قاآنی اخیرا با نخست وزیر، رئیس جمهور و دیگر مسئولان این کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۲۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفت وگو با شبکه العالم گفت: سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر اخیرش به عراق با مصطفی ،الکاظمی نخست وزیر و برهم صالح ، رئیس جمهور و دیگر مسئولین عراقی دیدار کرد.
وی گفت: تمام احزاب و فراکسیون های سیاسی و گروه های مقاومت عراق روابط مثبتی با جمهوری اسلامی ایران دارند. ایران در امور داخلی این احزاب و فراکسیون ها دخالت نمی کند اما خود آن ها ترجیح می دهند که با ایران مشورت هایی داشته باشند.
مسجدی گفت: تحرکات ایران در عراق در راستای تقویت دولت و تشویق به اتحاد و یکپارچگی احزاب و جریان های سیاسی است. گروه‌های مقاومت مشکلات جدی با آمریکایی ها دارند، ترامپ نباید هیچ شخصی را تهدید کند و نباید اقدامات تحریک آمیز انجام دهد. اگر آمریکایی ها علیه گروه های مقاومت اقدامی انجام دهند بی شک آن ها نیز پاسخ خواهند داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها