دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی شدن ۳۰ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: با متلاشی شدن این باندها بیش از ۱۰ تن مواد مخدر کشف شد که ۶۵ درصد آن در دریا و سواحل خلیج فارس کشف شده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۰۴۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ارسطو ترکمان منش در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از استقرار سگ‌های موادیاب «سپکا» در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر سگ‌های موادیاب در گمرگات، گلوگاه‌ها، بازرسی‌های جاده‌ای و دیگر نقاط حساس استان بوشهر مستقر است.

 

۳۰ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد/ استقرار سگ‌های موادیاب در گلوگاه‌ها و گمرکات

وی، با بیان اینکه تمام کالاهای صادراتی مورد بررسی و ارزیابی توسط سگ‌های موادیاب قرار می‌گیرد گفت: از زمان استقرار سگ‌های موادیاب در استان بوشهر بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و ماهرانه جاسازی شده بود کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از ناامن بوده همه نقاط استان برای فعالیت سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: سگ‌های موادیاب در تمامی نقاط استان بوشهر به صورت غیرمترقبه حضور دارند و با سوداگران مرگ برخورد می‌کنند.

ترکمان‌منش تصریح کرد: با استقرار سگ‌های موادیاب و تجهیز مرزبانی و دریابانی استان بوشهر به شناورهای تندرو و پیشرفته هر گونه فرصت از قاچاقچیان مواد مخدر در دریا و خشکی گرفته شده است.

وی، از متلاشی شدن 30 باند کلان موادمخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: با متلاشی شدن این باندها در 8 ماه گذشته 10 تن و 200 کیلوگرم موادمخدر در استان بوشهر کشف شد که 65 درصد آن در دریا و سواحل خلیج فارس این استان کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر بیشترین نوع مواد مخدر کشف شده را تریاک دانست و تصریح کرد: در این مدت بیش از 2400 نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شده است.

ترکمان‌منش با قدردانی از همکاری نیروهای انتظامی، مرزبانی، دریابانی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: همکاری مردم استان بوشهر در مقابله با مواد مخدر ستودنی است چراکه همراهی مردم سبب شده برخورد با قاچاق مواد مخدر تسریع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها