مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۱۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شهرزاد دانشمندی در این باره گفت: حسب مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌ بگیر که فاقد درآمد ثابت هستند، پرداخت شود.

وی افزود: این افراد با ارسال پیامک به «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» شناسایی و دسته‌بندی و اسامیشان به سازمان هدفمندی ارسال می‌شود و متعاقباً به نظام بانکی به منظور پرداخت تسهیلات معرفی می‌شوند.

دانشمندی ادامه داد: روز گذشته نخستین لیست این افراد که ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر بودند، دریافت شد که با ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ یارانه‌بگیران قبلی که جامانده بودند مجموعاً به چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی تسویه خواهد شد.

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در صورت ارسال لیست یارانه‌ بگیران معیشتی بعدی که فاقد درآمد ثابت هستند از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در مراحل بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید هم تعلق خواهد گرفت.

مقام مسئول بانک مرکزی در پایان با اشاره به تسهیلات یک میلیون تومانی پراخت شده در مراحل قبلی گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساطش از محل یارانه هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مرداد ماه سال جاری پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها