به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، با مثبت شدن دوباره تست کرونای لوئیس سوارز ستاره اروگوئهای اتلتیکومادرید، او دیدار حساس تیمش مقابل بایرن مونیخ را از دست داد.

سوارز در اردوی تیم ملی اروگوئه کرونا گرفت و از آن پس نتوانسته اتلتیکو را در مسابقات همراهی کند. پیش از این هم دیدار حساس اتلتیکو مقابل بارسلونا را از دست داده بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند