معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و طرح سوالات مردم در خصوص محدودیت های کرونایی، گفت: این سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است.
کد خبر: ۱۲۹۰۸۳۰

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار پرویز یعقوبی با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از ۲۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شد، گفت: حجم تماس های صورت گرفته با سامانه ۱۱۰ چهار برابر افزایش داشته است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس های شهروندان در موقعیت های اضطراری می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط ۱۱۰ و با توجه به اینکه سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به فوریت های پلیسی است، عنوان کرد: توصیه ممی کنیم شهروندان گرانقدر تهرانی سوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه ۴۰۳۰ در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها