آتش سوزی در شرق آسیا و اقیانوسیه

هزاران هکتار در استرالیا طعمه آتش شدند

فرمانده حاضر در محل حادثه

آتش گرفتن خودروی سواری در حال حرکت

شهروندانی که حوالی ساعت ۱۹ از بلوار هجرت عبور می‌کردند، خودروی سواری را دیدند که در حین حرکت ناگهان آتش گرفت. اتفاقی عجیب که بعد از دقایقی با حضور نیرو‌های آتش نشانی ختم به خیر شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۵۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما، بعد از تماس شهروندان با آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته زنگ ایستگاه ۱۵ را به صدا درآورد و نیرو‌ها را به همراه تیم نجات ۱۱ که به محل نزدیکتر بود، راهی بلوار هجرت افسریه، خیابان شهید فهمیده کرد.
 
آتش گرفتن خودروی سواری در حال حرکت
حمید صفا، فرمانده حاضر در محل حادثه با اشاره به جزییات این حادثه گفت: «یک دستگاه خودروی سواری لیفان که یک سرنشین داشت، در حین حرکت دچار آتش سوزی شده بود که دلیل این اتفاق بایستی توسط کارشناسان و عوامل انتظامی مورد بررسی قرار بگیرد. به محض رسیدن نیرو‌های آتش نشانی مشاهده شد که راننده پنجاه ساله این خودرو توانسته بلافاصله از ماشین پیاده شود و تنها از ناحیه هر دو دست دچار سوختگی شده بود.
وی افزود: «نیرو‌ها بلافاصله پس از کشیدن لوله آبدهی اقدام به کنترل و مهار شعله‌های آتش کردند و همزمان نیز برای انتقال مصدوم به بیمارستان هم از عوامل اورژانس درخواست شد تا به محل حادثه مراجعه کنند. با مهار و خاموش کردن آتش و خنک کردن خودرو، آتش نشانان برای اطمینان بیشتر داخل اتاق آن را جستجو و از عدم وجود سرنشین دیگر مطمئن شدند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها