در یک عملیات امدادی ۶ ساعته توسط هلال احمر تبریز

مادر باردار میانه ای از مرگ در روستای فندقلو داغی نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به ۷۵ خانواده حادثه دیده و گرفتار در برف طی ۲۴ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت:با آغاز بارش برف در جاده‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ، به رانندگان و سرنشینان ۴۲ خودروی گرفتار در گردنه‌های برف‌گیر شهرستان امدادرسانی شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۱۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، ایرج کیانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۵ امدادگر و نیروی کادر در قالب ۶ تیم عملیاتی با استفاده از ۶ دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به امدادرسانی به ۷۵ خانوار حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری به ۷۵خانواده گرفتار در برف امدادرسانی کرد

به گفته وی،در شبانه روز گذشته ۲۸ تخته پتو، ۷۳بسته مواد غذایی، چراغ والور ، نایلون و موکت بین آسیب دیدگان توزیع شد و دراین مدت ۲۷ نفر از حادثه‌دیدگان توسط امدادگران شهرستان کوهرنگ اسکان اضطراری داده شدند.

براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت روز یکشنبه در سطح استان است که در این مدت بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف و کولاک برف،رعد و برق ،وزش باد به نسبت شدید و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها