ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از چند ساعت درگیری شدید با مزدوران سعودی در نهایت موفق شدند کنترل تعدادی از پایگاه‌های متعلق به متجاوزان سعودی در «نجران» را برعهده گیرند.
کد خبر: ۱۲۹۰۶۳۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با مزدوران سعودی در شهر «نجران» به شدت درگیر شدند. درگیری‌های میان دو طرف در جبهه «الظهرة» واقع در شهر نجران اتفاق افتاد.
بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی در جریان درگیری‌های سخت و طاقت‌فرسا با مزدوران سعودی در نهایت موفق شدند کنترل تعدادی از پایگاه‌های متعلق به عربستان سعودی در نجران را برعهده گیرند.
 
شبکه المسیره اعلام کرد که در جریان درگیری‌های مذکور، نیروهای یمنی خسارت‌های سنگینی را به صفوف مزدوران سعودی تحمیل کرده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و یا به شدت زخمی کردند.
به دنبال این درگیری، مزدوران سعودی نیز فرار را بر قرار ترجیح داده و پایگاه‌های محل استقرار خود در نجران را رها کردند. این در حالی است که پیشتر نیز مقامات یمنی به سعودی‌ها و حامیان آنها در خصوص پیامدهای تداوم جنگ علیه یمن هشدار داده بودند.
 
روز گذشته هم «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» تداوم حمایت‌های خارجی از متجاوزان سعودی را به شدت محکوم کرد. وی در این خصوص با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی‌ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می‌کنند، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌توانند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشند.
 
عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می‌تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها