رانندگان ۱۲۹ دستگاه خودرو در ورودی ‌های مهاباد جریمه شدند.
کد خبر: ۱۲۹۰۵۳۶
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیتهای کرونایی تاکنون، رانندگان ۱۲۹ دستگاه خودرو در این شهرستان جریمه پنج میلیونی ریالی شدند.
 
جریمه شدن رانندگان ۱۲۹ دستگاه خودرو در ورودی‌ های مهاباد
سرهنگ محمد توحیدی افزود: این خودروها به دلیل رعایت نکردن طرح تردد ممنوعه در ورودی های شهر و بی ‌توجهی به دستورالعمل‌ های ابلاغی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.
سرهنگ توحیدی گفت: همچنین در این مدت در راستای اجرای محدودیتهای کرونایی از ورود و خروج یکهزار و ۸۳۳ دستگاه خودرو به این شهرستان جلوگیری شده است.
وی تصریح کرد: به منظور سلامت شهروندان، طرح محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 16 بامداد هم در این شهر اجرا شده است که طی آن سه هزار و ۶۰۸ راننده خودرو که بدون توجیه در سطح شهر تردد می‌کردند، تذکر گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در پی اعمال محدودیتهای کنونی ترددهای درون و برون شهری به صورت قابل توجهی کاهش یافته و مردم به بهترین شکل با اجرای این طرح همراهی کرده‌اند.
سرهنگ توحیدی، در ادامه از شهروندان خواست کماکان با اجرای این طرح همراهی و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها