معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خبر داد

عرضه ۱۴۰۰ تن مرغ گرم در استان تهران آغاز شد

معاون استاندار تهران تاکید کرد

فروش مرغ بالاتر از قیمت ۲۰۴۰۰ تخلف است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افزایش عرضه مرغ گرم در استان تهران تاکید کرد: فروش مرغ بالاتر از قیمت ۲۰۴۰۰ تخلف است.
کد خبر: ۱۲۸۹۹۵۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت الله عسگری در مورد روند عرضه مرغ گرم در استان تهران گفت: روند بسیار خوبی در عرضه و توزیع مرغ گرم در استان تهران را شاهد هستیم و ورودی مرغ گرم از سایر استان‌ها که حدود ۴۰ تن در روز بوده الان به ۳۲۰ تن در روز رسیده که طی روزهای آینده به ۶۰۰ تن در روز افزایش پیدا می کند.

وی افزود: تنها ۸ درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تامین می‌شود و ۹۲ درصد از سایر استان‌ها وارد می‌شود و با توجه به روند ورودی مناسب، نظارت تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که به سبب تلاطم بوجود آمده در خرده فروشی ها قیمت به حدود ۳۷ و ۳۸ هزار تومان نیز رسید که اکنون به ۲۸ هزار تومان کاهش یافته و تصمیم گرفته شد با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید شود تا بالاتر از ۲۰۴۰۰ به فروش نرسد و تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد کند.

وی تاکید کرد: در مورد شیر هم با توجه به اینکه قیمت جدید توسط ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شده، قیمت محصولات لبنی اصلاح شد و گلایه‌هایی از سوی دامداران وجود داشت که قیمت‌های جدید را نمی پذیرفتند، اما تکلیف شده که شرکتهای لبنی حتی اگر شیر را به قیمت گرانتر از دامداران تحویل می‌گیرند اما قیمت محصولات لبنی افزایش جدید نداشته باشد و نظارت بر قیمت محصولات لبنی نیز تشدید می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها