مرد جوان که در عالم مستی زن مورد علاقه‌اش را با سیم شارژر تلفن همراه خفه کرده و جسد او را در گودالی در دماوند دفن کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۸۹۷۵۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، سی‌ام مهر امسال مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد خواهر 41ساله‌اش که در محله مجیدیه تهران زندگی می‌کرده ناپدید شده است. او به بازپرس جنایی گفت: چند روز است همه جا را جست‌وجو کردیم اما خواهرم نیست و تلفنش خاموش است. سراتوی او در اختیار مردی به‌نام شهرام و ساکن نظام‌آباد است که به او مظنون هستم.

بعد از گذشت یک‌ماه از ماجرا، خودروی سراتوی آن زن در جنوب تهران توقیف و شهرام بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی گفت: شهریور امسال در یک مهمانی شبانه با زن 41ساله که کارمند املاک بود آشنا شدم. در جریان رفت‌و‌آمدهایم با او پی بردم پول‌هایش را از طریق دوستش در بورس سرمایه‌گذاری کرده است. می‌خواست خودروی سراتو را بفروشد، مزدا بخرد و با 70میلیون تومان باقیمانده در بورس سرمایه‌گذاری کند. 18 سکه طلا به وی پرداختم. سند خودرو را در دفترخانه به نامم زد. دنبال سفر به ترکیه بود و می‌خواست پول جمع کند و برای سفر آنجا برود. علاوه‌بر آن فهمیدم که با دوستانش یک گروه گنج‌یابی تشکیل داده‌اند و می‌خواست برای یافتن گنج به شیراز برود.

متهم بعد از اظهارات ضد و نقیضش دو روز پیش به قتل زن گمشده اعتراف کرد و گفت: روز جنایت به خانه‌اش رفتم. به‌خاطر خوردن مشروب، مست بودم. نفهمیدم چه می‌کنم. سیم شارژر تلفن همراه را برداشته و با انداختن دور گردنش او را خفه کردم. شبانه جسد را میان پارچه گذاشته و روتختی قرمز روی او انداختم و در صندوق عقب گذاشتم و از تهران به اطراف روستایی در دماوند بردم و در گودالی که جویندگان برای کشف گنج کنده بودند، انداخته و دفن کردم. با اعتراف وی، ماموران دیروز همراه آتش‌نشان‌ها به محل دفن جسد اعزام شده و بعد از ساعتی جست‌وجو، جسد را کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها