گل گهر سیرجان که با دو گل مس کرمان را شکست داد، میهمان کامیاب هفته دوم لیگ برتر نام گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۹۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، با برگزاری ۸ دیدار طی ۴ روز هفته دوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که چند مسابقه پر از حاشیه و جنجال و البته حرف و حدیث بود. با این توضیح کوتاه ما نیز مثل روال هر هفته به بررسی نکات مربوط به مسابقات این هفته می پردازیم...

 

بررسی آمار و حواشی هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

 

پرگل ترین بازی هفته
پرگل ترین بازی هفته تنها ۳ گل در  دل خود داشت که که از قضا در پرحاشیه ترین بازی هفته رقم خورد، دیداری که طی آن فولاد خوزستان با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند توانست ۲ بر یک استقلال را در اهواز شکست دهد.

 

کم گل ترین دیدار هفته
خوشبختانه کم گل ترین بازی هفته هم گل داشت و طی آن شاهد رد و بدل شدن حداقل یک گل بودیم. در این هفته ۳ بازی داشتیم که با نتیجه یک صفر به پایان رسید تا کم گل ترین بازی هفته یک گل در دل خود داشته باشد این سه بازی که با این نتیجه یک گل به پایان رسید عبارت است از:
 سپاهان اصفهان یک آلومینیوم اراک صفر،  پرسپولیس تهران یک صنعت نفت آبادان صفر، پیکان تهران یک شهر خودرو مشهد صفر

 

میزبانان کاملا موفق هفته
در هفته دوم لیگ برتر از ۸ تیم میزبان نیمی از آن ها یعنی ۴ تیم سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران، پیکان تهران و فولاد خوزستان توانستند با برد هایی که به ترتیب در مقابل آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان شهر خودرو مشهد و استقلال تهران به دست آورند هر سه امتیاز کامل این بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند.

 

میهمانان کامیاب هفته
در این هفته تنها یک تیم توانست در خارج از خانه به امتیازات کامل دست پیدا کند؛ نام این تیم گل گهر سیرجان است که با توجه به برد ۲ - صفر مقابل مس رفسنجان تازه صعود کرده از لیگ یک به لیگ برتر توانست نام خود را در این ستون قرار دهد و البته مزد این پیروزی خارج از خانه خود را هم با قرار گرفتن در صدر جدول به بهترین شکلی بگیرد.

 

تقسیم امتیازات هفته
درست مثل هفته نخست از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد ۳ تای آنها با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید؛ این ۳ بازی هم همگی با یک نتیجه مشخص (یک-یک) رقم خورد و طی آن نساجی مازندران در برابر تراکتور تبریز ز و سپس نفت مسجد سلیمان در مقابل سایپا و در آخر ماشین سازی تبریز در دیدار با ذوب آهن اصفهان به این نتیجه یک بر یک و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

قاطع ترین برد هفته
قاطع ترین برد هفته با اختلاف ۲ گل و البته با نتیجه ۲ - صفر رقم خورد و طی آن در  رفسنجان گل گهر سیرجان توانست مس این شهر را با این نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و عنوان قاطع ترین برد هفته را به خود اختصاص دهد.

 

خفیف ترین برد هفته
خفیف ترین برد هفته با اختلاف یک گل و البته با ۲ نتیجه متفاوت بود که در اولین نتیجه که پرتکرار ترین آن هم بود یک بر صفر را می بینیم که در ۳ بازی رقم خورد و طی آن تیم‌های پرسپولیس تهران، پیکان تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب در برابر صنعت نفت آبادان، شهر خودرو مشهد و آلومینیوم اراک به برتری رسیدند و در دومین نتیجه هم فولاد خوزستان ۲ بر یک استقلال تهران را شکست داد تا به این ترتیب چهار دیداری که خفیف ترین پیروزی با اختلاف یک گل بوده را شاهد باشیم.

 

پرتکرار ترین نتیجه هفته 
پرتکرار ترین نتیجه هفته  یک - صفر بود که در ۳ بازی دیده شد. به این ۳ مسابقه چون در آیتم قبلی اشاره شد نمی پردازیم. 

 

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته
خوشبختانه در این هفته تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی نسبت به هفته اول با کاهش روبرو شد و از ۱۶ تیم لیگ برتری ما یک چهارم آن ها یعنی ۴ تیم به نام های آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان، شهر خودرو مشهد و مس رفسنجان در گلزنی ناکام شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها