در اتفاقی نادر، فردی که شب گذشته در یکی از محورهای ترددی غرب تهران با خودرو به داخل دره سقوط کرده بود به فاصله چند ساعت بار دیگر در همین نقطه دچار حادثه شد و نیروهای آتش نشانی برای دومین بار در کمتر از یک روز، وی را نجات دادند.
کد خبر: ۱۲۸۹۳۳۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌ نشانی تهران ساعت 20:37 شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه 80 را به کمک گروه نجات 8 به بزرگراه شهید خرازی، ابتدای جاده وردیج اعزام كرد.

به گفته حمید اکبری، افسر آماده منطقه یک عملیات، به محض رسیدن به محله حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی دوو سیلو به علت نامعلوم پس از خارج شدن مسیر اصلی جاده و تصادف با گاردریل، به داخل دره ای به عمق 300 متر سقوط کرده و راننده به طور معجزه آسای زنده مانده است.

اکبری افزود: «آتش نشانان پس از تجهیز کردن خود به عمق دره رفته و پس از بازدید میدانی مشخص شده راننده خودرو سواری دچار مصدومیت نیست و خودرو هم نشست بنزین ندارد اما خسارت مالی دیده است.»

همان فرد، همان محل، همان حادثه!


عملیات نخست پس از ایمن سازی کامل محل توسط آتش نشانان و ارایه توصیه های ایمنی و همچنین تحویل محل به عوامل انتظامی، به پایان رسید اما به فاصله چند ساعت اتفاق عجیب دیگری در همین محدوده رخ داد.

بعد از حادثه ای که جزییات آن را مطالعه کردید، مالک خودرو به همراه برادر خود حدودا 40 ساله صبح امروز برای پیدا کردن مدارک و لوازم خود به محل حادثه رفته بود که در حین پایین رفتن از دره، بار دیگر بر اثر از دست دادن تعادل به انتها دره سقوط کرد و این بار از ناحیه سر و صورت و دست دچار آسیب دیدگی شد. دقایقی بعد در پی تماس با سازمان آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصه آتش نشانان ایستگاه 80 را به همراه گروه امداد و نجات کوهستان 19 به محل حادثه اعزام کرد.

داود فدایی، رییس آتش نشانان اعزامی به محل این حادثه گفت: «آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه توانستند با توجه به شرایط جوی در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از گرفتن چندین کارگاه به عمق دره نفوذ کرده و خود را به شخص آسیب دیده برسانند و بعد از ثابت کردن شخص حادثه دیده روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات توانستند فرد مصدوم را به سطح جاده هدایت و تحویل عوامل اورژانس بدهند.»

وی افزود: «آتش نشانان پس از جمع آوری وسایل و تجهیزات و البته تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.»

فردی که در کمتر از 24 ساعت دو بار نجات داده شد! (+تصاویر)

فردی که در کمتر از 24 ساعت دو بار نجات داده شد! (+تصاویر)

فردی که در کمتر از 24 ساعت دو بار نجات داده شد! (+تصاویر)

فردی که در کمتر از 24 ساعت دو بار نجات داده شد! (+تصاویر)

فردی که در کمتر از 24 ساعت دو بار نجات داده شد! (+تصاویر)

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها