جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ گفت اقدام نظامی ترامپ علیه ایران را امری بعید می داند همچنین ترامپ در فکر مذاکره و بازگشت به برجام است.
کد خبر: ۱۲۸۸۲۸۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، ‌بولتون در گفت وگویی تصویری با واشنگتن پست در خصوص برخی گزارش‌های رسانه‌ای ادعایی اخیر مبنی بر اینکه ترامپ گزینه حمله نظامی به ایران را بررسی کرده است، گفت: به گمانم این گزارش‌ها که او خواستار گزینه‌های (نظامی) شده بخشی از شیوه‌های نامشخص و دمدمی‌مزاجانه و ناآگاهانه‌ اتخاذ تصمیم او است و چنین اقدامی اصلا محتمل نیست.
 
بولتون افزود: ممکن است ترامپ ۳۰ روز دیگر در فکر مذاکره با ایران و بازگشت به توافق هسته‌ای برجام باشد.
مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در خصوص مسائل انتخاباتی گفت: ترامپ بطور حتم با مساله شکست در انتخابات کنار نیامده است و برخی مشاوران بد سیاسی و حقوقی هم او را گمراه کرده‌اند و من نگرانم که او در ۹ هفته آینده هنوز ممکن است خسارت‌هایی به کشور و دولت و حزب جمهوریخواه وارد کند.
 
بولتون همچنین روز یکشنبه نیز در گفت‌وگو با شبکه خبری ای بی سی نیوز ضمن اعلام باخت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، درباره حواشی انتخابات و به خیابان آمدن طرفداران ترامپ اظهار کرد: فکر می‌کنم برای رهبران حزب جمهوری‌خواه بسیار مهم است که به رای دهندگان ما، که آنگونه که دموکرات‌ها فکر می‌کنند، احمق نیستند، توضیح دهند که در واقع ترامپ در انتخابات باخته است و ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات بی‌اساس است.  
 
ترامپ هم در واکنش به اظهارات بولتون با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: جان بولتون یکی از کندذهن ترین افراد در دولت بود. ترامپ همچنین بولتون را فردی عبوس، ساکت و احمق توصیف کرد و گفت: او هیچ چیزی به امنیت ملی اضافه نکرد و فقط می‌گفت: "بیایید جنگ کنیم"!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها