چند روزی است که گلر خارجی پرسپولیس به ایران برگشته و نکته جالب در خصوص او آمادگی بالایش در تمرینات است، به طوریکه کادر فنی سرخ پوشان هم از این موضوع تعجب کردند.
کد خبر: ۱۲۸۶۹۰۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، روزی که علیرضا بیرانوند پرسپولیس را ترک و به فوتبال اروپا رفت خیلی ها فکر می کردند بوژیدار رادوشوویچ کروات گلر اول پرسپولیس شود ولی عمر فیکس شدن رادو فقط چند بازی اخر فصل قبل بود. رادو در ان چند بازی اشتباهات متعددی داشت و از همانجا کادرفنی پرسپولیس به فکر خرید یک دروازه بان سطح بالا افتاد تا در کنار رادو برای فیکس شدن رقابت کند. در نهایت و قبل از شروع لیگ قهرمانان اسیا حامد لک جذب پرسپولیس شد و در دیدارهای اسیایی گلر اول سرخ پوشان شد. لک انقدر در این دیدارها خوب بود که تنها دوبار دروازه اش باز شد که هر دو گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

  خبر خوب برای پرسپولیسی ها، آمادگی بالای رادوشوویچ در تمرینات

 

درخشش لک طوری بود که رادو متوجه شد کار بسیار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد و حتی طی چند وقت اخیر بارها شایعه جدایی اش از پرسپولیس هم شنیده شد. رادو که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه و پرداخت نشدن طلبش غیبتی طولانی داشت و حتی بازی با سایپا را هم از دست داد چند روزی است به ایران برگشته و در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند نکته جالب در خصوص رادو امادگی بالای او در تمرینات است به طوریکه کادر فنی سرخ پوشان هم از این موضوع تعجب کردند. انطور که خود رادو عنوان می کرد در مدت زمانیکه در کرواسی حضور داشت تمرینات منظمی را انجام می داد و به همین دلیل آمادگی بالایی دارد. بازگشت رادو با آمادگی و انگیزه بالا میتواند خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس باشد زیرا که این تیم بازی های سخت و فشرده‌ای را پیش رو خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها